Pe aeroportul Henri Coanda aterizeaza mai multe avioane decat intra trenuri in Gara de Nord
Pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) din Capitala au ajuns sa aterizeze mai multe avioane decat intra trenuri in Gara de Nord, dupa ce in ultimii zece ani cererea pentru calatoriile cu avionul a fost in continua crestere, iar oferta s-a diversificat continuu, potrivit unei analize a Ziarului Financiar.
Astfel ca in medie anul trecut au aterizat zilnic 105 avioane pe cel mai mare aeroport din tara, Henri Coanda, in timp ce in Gara de Nord au intrat in medie 103 trenuri zilnic.
Si la trafic aeroportul din Otopeni a batut Gara de Nord. Aproape 5,1 milioane de pasageri s-au inregistrat pe cel mai mare aeroport din tara anul trecut, in timp ce numarul calatorilor transportati din si inspre Gara de Nord a fost de 3,6 milioane de persoane, potrivit datelor transmise de oficialii aeroportului si ai CFR Calatori. Situatia era alta insa in urma cu 12 ani.
In 1999 trenurile care ieseau sau intrau in Gara de Nord transportau 6,3 milioane de persoane fata de doar 1,6 milioane de pasageri pe care ii avea aeroportul din Otopeni. In acel an doar 38 de avioane decolau si acelasi numar de avioane aterizau pe aeroport. Date oficiale cu privire la numarul de trenuri care plecau sau soseau in Gara de Nord nu exista, insa estimarile indica peste 120 de trenuri zilnic.
Romanii calatoresc mai mult in strainatate atat in interes de munca, de afaceri, dar si de vacante. Aproape 88% din traficul de pasageri de pe aeroportul Otopeni este generat de calatoriile in strainatate, potrivit oficialilor aeroportului.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS