Duminica, la “Romania, te iubesc!”: Gropi, garduri furate si parapeti distrusi. Unde se duc cele 70 de mil. de euro, cheltuite pentru intretinerea autostrazilor?
Aproape 70 de milioane de euro sunt puse la bataie pentru intretinerea autostrazilor catre mare si Pitesti. Cu acesti bani, ungurii construiesc 20 de kilometri de autostrada. Dar la noi, nici nu-i simti… Pe autostrazile care leaga Capitala de mare si de Pitesti trebuie sa ai noroc sa nu nimeresti intr-o groapa. Iar garduri de protectie zaresti doar din loc in loc. Restul s-a furat, desi paza Autostrazii Soarelui, pentru 6 luni, a costat aproape un milion de euro. Acum, ministrul Transporturilor vrea sa vada pe ce s-au dus banii si cine a prins contractele pentru serviciile de pe autostrada.
Tronsonul de autostrada Cernavoda -Medgidia. E pustiu. Pana acum cateva luni, aici au construit, sau mai bine zis, au incercat sa construiasca, francezii de la Colas.
Noua milioane de euro pe kilometru era pretul negociat cu francezii. In aprilie 2011 contractul a fost rupt. Romania ar trebui sa fie traversata de cativa ani de coridorul de autostrazi 4, pan-european.
Gropi, garduri furate si parapeti distrusi. Asta intalnesti, atat pe drumul catre mare, cat si pe cel catre Pitesti. La “Romania, te iubesc!” aflati cate zeci de milioane de euro pune la bataie Compania de Autostrazi pentru intretineri si paza si ce se face pentru acesti bani.
Cum raspund paznicii pentru gardurile furate si cum reactioneaza sefii lor, dar si care sunt problemele pe tot traseul de la mare pana la Pitesti aflati duminica, in aceeasi emisiune, de la ProTV.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS