De duminica, dispar trenurile Personal, Accelerat si Rapid. Cu cat se majoreaza tarifele VIDEO
	"Aceeasi Marie, cu alta palarie". Asta o sa gasim incepand de duminica, pe calea ferata. Trenurile de pasageri isi vor schimba denumirile, dupa regulile europene.In felul acesta, si romanii se vor plimba cu Interregio, Regio si Intercity, doar ca nu pe toate rutele vor avea parte de conditii decente, ca sa nu mai vorbim de viteza.
        
	Biletul la InterRegio o sa fie mai scump cu 15% fata de cat plateam pentru Accelerat. La stabilirea tarifului s-a facut o medie intre costul unei plimbari cu Acceleratul si al uneia cu Rapidul.
	De exemplu, o sa dati 9 lei in plus pentru un bilet la Interegio, pe traseul Bucuresti-Constanta. Pentru trenurile Regio si Intercity, preturile raman nemodificate.
	Cert e ca beneficiati de reducere de pana la 35% daca va cumparati biletul dus-intors de pe Internet. Pentru ruta Bucuresti-Brasov economisiti 45 de lei. Important de stiut e si ca unele trenuri vor fi eliminate.
	In general, vorbim de vechile Personale. Calatorii vor fi preluati de viitoarele Regio, care circula pe rute mai lungi, dar si la ore diferite.
	Peste doua zile, trenurile considerate ineficiente, adica cele care nu erau utilizate de multi calatori, vor fi scoase din folosinta. Asta inseamna ca vor disparea unele Personale, care faceau legatura intre localitati apropiate. Acestea erau folosite mai mult de navetisti, care de multe ori mergeau cu nasul la jumatate de pret, fara a-si mai cumpara bilet.
	Prin urmare, calatorii unui astfel de personal vor circula de saptamana viitoare la o ora diferita, cu un alt tren care parcurge distante mai mari. Despre modernizari radicale nu vorbeste nimeni.
	Din 11 decembrie, Personalul se va numi Regio, adica tren care face legatura intre orasele aceleiasi regiuni. Pe de alta parte, trenurile Accelerate si Rapide se vor transforma in InterRegio. Singurele care isi pastreaza titulatura si statutul sunt cele InterCity, care au fost introduse de 10 ani.
	Partea buna este ca pe viitor ne vom cumpara un singur bilet, chiar daca mergem cu doua trenuri. Insa daca vreti sa luati astazi bilet pentru saptamana viitoare, nu puteti.
	Pentru prima data in ultimii 20 de ani, noul Mers al Trenurilor aduce o reducere a timpului de calatorie pe calea ferata, care nu se datoreaza, insa, investitiilor in infrastructura. In realitate, CFR a scazut durata calatoriei pe hartie. De exemplu, cine merge de la Bucuresti la Oradea face o economie de timp de 2 ore.
	Pe ruta Bucuresti-Brasov, durata calatoriei scade cu o ora, iar de la Bucuresti la Timisoara, sau de la Bucuresti la Galati faceti o economie de 30 de minute. Altfel spus, nu mai coborati in gari sa va cumparati suc sau tigari de la chisoc, pentru ca riscati sa ramaneti pe peron.
            
                        
        
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS