Contractul pentru primii 6,5 km din autostrada Bucuresti - Ploiesti, aproape de reziliere
CNADNR a transmis constructorilor primilor 6,5 kilometri din autostrada Bucuresti-Ploiesti, care ar trebui sa faca conexiunea intre Capitala si centura, notificarea de reziliere a contractului, a declarat ministrul Transporturilor, Dan Sova.
"A fost trimisa notificarea de reziliere a acestui contract, vineri, daca nu ma insel", a spus Dan Sova.
Ministrul declara la finele lunii martie ca acordul ar putea fi reziliat daca autoritatile nu ajung la o intelegere cu constructorii, legata de pretul lucrarii.
"Am cerut sa se faca o analiza care erau lucrarile care trebuiau facute in pretul initial si care sunt lucrarile suplimentare. Au cerut o suma mult mai mare, de altfel ne-au si dat in judecata, Pizzarotti a dat in judecata CNADNR pentru o suma consistenta, de 80 milioane lei, daca nu ma insel, e un proces pe rol in acest moment. Nu exista niciun fel de rezerva, am spus ca daca in urma negocierilor Pizzarotti intelege ca in pretul initial (...) sa rezolve cei 6,5 km este bine, daca nu, nu este exclus sa ajungem la reziliere si aici", a precizat Sova la momentul respectiv.
CNADNR isi propunea ca segmentul lipsa de 6,5 km al acestei autostrazi sa fie inaugurat in 2014, potrivit unui document din martie.
In perioada 2012 si 2013, primii 6,5 kilometri ai acestei autostrazi, pe traseul Soseaua Petricani si centura Capitalei, au fost victima a taierii investitiilor, sumele alocate fiind insuficiente pentru finalizarea tronsonului. In contextul reducerii finantarilor, CNADNR a prelungit in 2013 contractul de executie cu italienii de la Pizzarotti si Tirrena Scavi pana in aprilie 2015, potrivit ZF. Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti au fost impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, executate de consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti (asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa). Traficul pe autostrada Bucuresti-Ploiesti a fost deschis in vara anului 2012, cu restrictii de viteza, dupa mai multe amanari. Valoarea totala a lucrarilor a fost de 450 milioane euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS