Companiile aeriene reduc preturile la biletele pentru destinatiile exotice
Companiile aeriene au demarat inca de la inceputul anului promotiile la biletele de avion, un instrument care stimuleaza cererea si poate asigura un grad de incarcare mai mare pentru avioane.
Daca pana acum promotiile se orientau catre destinatii din Europa, companiile aeriene au inceput sa mizeze pe apetitul crescut pentru destinatii mai indepartate precum Miami, New York sau Hong Kong.
Astfel, Qatar Airways, Air France KLM si British Airways au dat startul "reducerilor" la bilete de avion, taind intre 24% si 46% din pretul calatoriilor in strainatate.
"British Airways a redus pretul biletelor cu 24% pentru zbo¬rurile catre America de Nord. Noua pro¬motie este valabila pentru bilete in cabina World Tra¬veller (economic) achi¬zitionate pana la data de 11 martie 2012 pentru calatorii ce vor avea loc pana pe 31 martie si in intervalul 10 aprilie - 15 iunie", au transmis oficialii companiei aeriene.
Astfel ca un bilet pe ruta Bucuresti-New York se vinde la pretul de 660 de euro de persoana pentru o calatorie dus-intors, iar un bilet spre Miami cu plecare de pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) costa 690 de euro , potrivit datelor transmise de companie.
Anual cateva sute de romani calatoresc in interes de afaceri sau in vacanta in SUA.
Traficul de business este cel care genereaza cele mai mari vanzari pentru companiile aeriene de linie regulata, care au demarat promotii inca din 2008 pentru a-si mentine clientii.
Creste interesul pentru calatorii
Anul trecut, mai multi romani au calatorit cu avionul, pe cele mai mari trei aeroporturi din tara, Henri Coanda si Aurel Vlaicu (Baneasa) din Bucuresti, dar si aeroportul din Timisoara, traficul de pasageri fiind in crestere fata de anul anterior.