CNADNR scoate la licitatie executia sectoarelor Comarnic - Predeal si Predeal - Cristian de pe Autostrada Comarnic Brasov
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania organizeaza licitatie pentru proiectarea si executia sectoarelor Comarnic - Predeal si Predeal - Cristian, precum si a drumului de legatura, de pe tronsonul Comarnic-Brasov. Valoarea estimata a contractului variaza intre 316,69 milioane de lei si 380,03 milioane de lei, fara TVA, potrivit anuntului de pe site-ul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.
Pentru atribuirea contractului, criteriul va fi pretul cel mai scazut.
Lotul 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300, valoarea estimata a contractului este de 166,86 milioane de lei, fara TVA, si include si suma de 7,77 milioane de lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 5% (din valoarea estimata fara organizarea de santier).
"Autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 20%, respectiv 33.371.182 lei, fara TVA. Valoarea estimata totala (incluzand si achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare): 200.227.091 lei fara TVA", anunta CNADNR.
Lotul 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura, valoarea estimata a contractului este de 149,84 milioane de lei fara TVA si include si suma de 7,004 milioane de lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 5% (din valoarea estimata fara organizarea de santier).
"Autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 20%, respectiv: 29.967.441 lei, fara TVA. Valoarea estimata totala (incluzand si achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare): 179.804.645 lei, fara TVA", potrivit CNADNR.
Lucrarile trebuie finalizate in 72 de luni de la data atribuirii contractului. Acesta nu se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare.
Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 septembrie 2015, la ora 11.00, iar ofertele vor fi deschise la ora 13.00.
CNADNR a anuntat in iunie ca renunta la atribuirea contractului de concesiune pentru Autostrada Comarnic - Brasov catre asocierea Vinci-Strabag-Aktor, pentru ca ofertantul nu a gasit fondurile necesare, iar finantarea de la bugetul de stat ar fi afectat pozitia bugetara a Romaniei.
Tronsonul de autostrada Comarnic - Brasov este impartit in 5 sectoare. Sectoarele 1 si 5 (dinspre Comarnic, respectiv dinspre Brasov, cu o lungime totala de aproximativ 10 kilometri, la care se adauga si drumuri de legatura) vor fi scoase la licitatie, cu finantare de la bugetul de stat.
"Pentru sectoarele 2, 3 si 4, care reprezinta partea cea mai dificila a proiectului, va fi scoasa la licitatie actualizarea studiilor geotehnice, cu finantare de la bugetul de stat. In paralel, pentru fluidizarea traficului pe DN1, sunt in lucru Studiile de Fezabilitate referitoare la variantele de ocolire Comarnic si Busteni. Dupa finalizarea studiilor, vor fi scoase la licitatie lucrarile de constructie, cu finantare de la bugetul de stat. Tot pentru fluidizarea traficului, la iesirea din Sinaia spre Brasov, este proiectat si urmeaza sa fie realizat un sens giratoriu. De asemenea, se vor finaliza studiile de fezabilitate privind Varianta de Ocolire Campina, modernizarea drumului existent pe Valea Doftanei (DJ 102I) si a drumului forestier pana in Sacele, astfel incat, in 2016 sa inceapa lucrarile pentru a avea un drum national modern intre Campina si Sacele", se mai arata in comunicatul CNADNR.
Lungimea totala a sectorului de autostrada Comarnic - Brasov este de 58 de km, iar valoarea estimata pentru aceasta interventie este de 997 milioane de euro fara TVA, respectiv 1,237 miliarde de euro cu TVA
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS