CNADNR cauta constructor pentru finalizarea tronsonului de autostrada Bucuresti-Ploiesti. Cand incepe licitatia si care e valoarea estimata
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania organizeaza pe 1 iulie licitatie deschisa pentru atribuirea contractului privind finalizarea sectorului de autostrada Bucuresti - Ploiesti, intre km 0+000 (Intersectie Petricani) - km 3+325, Nod Centura Bucuresti si Nod Moara Vlasiei, a carui valoare estimata se ridica la aproape 173 de milioane de lei, fara TVA.
Termenul limita de depunere al ofertelor este 1 iulie 2015, ora 10,00, iar durata contractului este de 70 de luni, din care patru luni va dura proiectarea, 18 luni executia, iar 48 de luni reprezinta perioada de garantie a lucrarilor.
Traseul autostrazii incepe din strada Petricani in prelungirea strazii Fabrica de Glucoza. Dupa iesirea din Capitala, traseul sectorului de autostrada Bucuresti - Moara Vlasiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orasului Voluntari, iar continuarea lui se racordeaza la sectorul de autostrada deja construit.
Dupa punerea lui in functie, va permite desfasurarea circulatiei pe autostrada de la strada Petricani si pana la Ploiesti, avand in vedere ca acum circulatia se desfasoara intre intersectia cu Centura Bucuresti (km 7+400) si pana la Ploiesti, intre km 3+325 si km 7+400, lucrarile fiind finalizate, insa nu s-au putut deschide traficului din cauza lipsei unei racordari cu reteaua existenta de drumuri.
"Autostrada Bucuresti - Brasov face parte din Strategia de Dezvoltare a Programului National de Autostrazi si se incadreaza in Planul de Amenajare a Teritoriului National - Sectiunea Cai de Comunicatie, aprobat prin legea 71/1995. Sectorul de autostrada Bucuresti - Ploiesti, km 0+000 (Intersectie Petricani) - km 3+325, Nod Centura Bucuresti si Nord Moara Vlasiei se incadreaza in reteaua generala de autostrazi prevazuta a se realiza in tara noastra si reprezinta sectorul de inceput al autostrazii Bucuresti - Brasov", afirma CNADNR, potrivit Agerpres.
Valoarea estimata a contractului este de 172,921 milioane de lei, fara TVA, si include si suma de 22,555 milioane de lei fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 15%.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS