Termenul limita de depunere al ofertelor este 1 iulie 2015, ora 10,00, iar durata contractului este de 70 de luni, din care patru luni va dura proiectarea, 18 luni executia, iar 48 de luni reprezinta perioada de garantie a lucrarilor. 

Traseul autostrazii incepe din strada Petricani in prelungirea strazii Fabrica de Glucoza. Dupa iesirea din Capitala, traseul sectorului de autostrada Bucuresti - Moara Vlasiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orasului Voluntari, iar continuarea lui se racordeaza la sectorul de autostrada deja construit. 

Dupa punerea lui in functie, va permite desfasurarea circulatiei pe autostrada de la strada Petricani si pana la Ploiesti, avand in vedere ca acum circulatia se desfasoara intre intersectia cu Centura Bucuresti (km 7+400) si pana la Ploiesti, intre km 3+325 si km 7+400, lucrarile fiind finalizate, insa nu s-au putut deschide traficului din cauza lipsei unei racordari cu reteaua existenta de drumuri. 

"Autostrada Bucuresti - Brasov face parte din Strategia de Dezvoltare a Programului National de Autostrazi si se incadreaza in Planul de Amenajare a Teritoriului National - Sectiunea Cai de Comunicatie, aprobat prin legea 71/1995. Sectorul de autostrada Bucuresti - Ploiesti, km 0+000 (Intersectie Petricani) - km 3+325, Nod Centura Bucuresti si Nord Moara Vlasiei se incadreaza in reteaua generala de autostrazi prevazuta a se realiza in tara noastra si reprezinta sectorul de inceput al autostrazii Bucuresti - Brasov", afirma CNADNR, potrivit Agerpres.

Valoarea estimata a contractului este de 172,921 milioane de lei, fara TVA, si include si suma de 22,555 milioane de lei fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 15%.