CNADNR a semnat contractele pentru loturile 3 si 4 ale autostrazii Sebes - Turda
Autostrada. Sursa foto: Mediafax
CNADNR a semnat, joi, contractele pentru proiectarea si executia loturilor 3 si 4 ale autostrazii Sebes - Turda, constructorii italieni si austrieci selectati urmand sa primeasca, in total, 1,1 miliarde lei (aproape 250 milioane euro), inclusiv TVA, pentru aceste proiecte.
Contractul pentru lotul 3, cu o lungime de 12,4 km, a fost atribuit asocierii italiene Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua si are o valoare de 420,5 milioane lei, fara TVA. Al patrulea tronson al autostrazii, de 16,3 km, va fi construit de PORR Construct - PORR Bau (Austria) in baza unui contract de 470 milioane lei, fara TVA. Finantarea este asigurata din fonduri europene (85%) si bani de la bugetul de stat, potrivit Mediafax.
Durata de executie a lucrarilor este de 22 de luni, incluzand patru luni pentru proiectare, iar perioada de garantie este de patru ani.
Ministrul Transporturilor, Dan Sova, a anuntat saptamana trecuta ca acordurile pentru cele doua loturi pot fi semnate, dupa respingerea unor contestatii de Curtea de Apel, hotararea instantei fiind asteptata si pentru primele doua tronsoane.
CNADNR a selectat in luna decembrie constructori romani, italieni si austrieci pentru constructia autostrazii Sebes-Turda, cu o lungime de 70 de kilometri, pretul pe kilometru fiind de 6 milioane euro.
Pentru primul lot, cu o lungime de 17 kilometri, a fost selectata asocierea italiana Impregilo - Salini, in vreme ce lotul al doilea, de 24,2 kilometri, va fi proiectat si construit de asocierea de firme italiene si romanesti RCM Construzioni/ Imob Lux Construct /Consinit /Societatea de Constructii Napoca/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/ T Dancor RomConstruct / Shelter Construct/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna/ Schiavo & C/Eurocerad International.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS