Cinci investitori privati vor sa construiasca soseaua Craiova-Pitesti, proiect estimat la 9 mld. lei
Cei cinci investitori care au depus oferte pentru constructia si operarea drumului expres/autostrazii Craiova - Pitesti, respectiv o asociere din Romania si patru straine, au fost preselectati in cadrul procedurii de dialog competitiv pentru atribuirea contractului de concesiune.
Prin aceasta procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica, autoritatea contractanta conduce un dialog cu candidatii admisi dupa preselectarea prealabila, in scopul identificarii uneia sau mai multor solutii apte sa raspunda necesitatilor sale, urmand ca, pe baza solutiei/solutiilor identificate, investitorii selectati sa elaboreze oferta finala.
Procedura este organizata de Departamentul pentru proiecte de infrastructura si CNADNR.
Ofertele privind candidaturile pentru etapa de precalificare in vederea atribuirii contractului de concesiune privind proiectarea, constructia, finantarea, operarea si intretinerea drumului expres/autostrazii Craiova - Pitesti au fost deschise la 8 mai, la sediul CNADNR.
Consortiul romanesc este format din companiile Spedition UMB si Tehnostrade, detinute de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, si Vectra Service, controlata de omul de afaceri Marcel Butuza.
Asocierile straine care au depus ofertele sunt Obrascon Huarte Lain - OHL ZS, din Spania, China Communications Construction Company - Dogus Insaat Ve Ticaret (Turcia) - Egis Projects (Franta), Strabag (Austria) - Vinci (Franta) - Aktor (Grecia) si Impregilo - Salini, din Italia.
CNADNR a anuntat in luna martie ca vrea sa contracteze prin concesiune constructia si operarea tronsonului Craiova - Pitesti, proiect estimat la 9 miliarde de lei, cu TVA (2 miliarde de euro), cu o lungime de 121 km, care va fi realizat ca drum expres sau autostrada.
Mai multe despre:
#autostrazi#transporturi
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS