Domnul Atanasie a lucrat pana nu demult la CFR si acum sta cu chirie intr-o fosta gara.

"Locul e foarte placut. Dezavantajele sunt singuratatea din in zona si faptul ca aprovizionarea se face la Lugoj, alimente si toate acestea", povesteste Tiberiu Atanasie, chirias CFR.

Zgomotul trenurilor nu il deranjeaza. E obisnuit de-o viata cu ele. Si in ultimii ani nici nu mai circula garnituri ca in vremurile de glorie ale CFR-ului.
 
Intr-un alt sat de langa Lugoj, doamna Lidia traieste si ea linistita. A inchiriat aproape toata fosta halta Paru si si-a amenajat o casuta in toata regula.
 
Majoritatea cladirilor CFR sunt inca racordate la apa si curent, iar chiriasii platesc intre 80 si 300 de lei pe luna, in functie de spatiu.
 
"Ii bine. Mie imi place. Sunt bune daca repari si faci totul. Ne-am reparat inauntru. In afara nu am facut nimic. Chiria e acceptabila", spune Lidia Munteanu, o alta chiriasa CFR.
 
Alti banateni au reusit sa cumpere cantoanele CFR la preturi incomparabile cu cele din satele din imprejurimi.

"Is foarte multumita ca am o casa si am adapost la copii. 56 de milioane m-a costat. Putin de tot, se cam clatina. Ii curtea mare, am putina gradina. Nu am treaba, multumesc lui Dumnezeu", spune si Elena Stoica, proprietara unei foste gari.

Dintre cele peste 200 de halte din Timis, 26 au fost vandute si alte 23 inchiriate ca locuinte. Dar numai in locurile unde trenurile nu mai opresc.