CFR Calatori estimeaza pierderi de 395 mil. lei in 2013. Bugetul propus de CA pentru anul viitor
CFR Calatori estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de 395 milioane lei, de 2,5 ori mai reduse fata de rezultatul negativ de 992 milioane lei din 2012, iar bugetul propus de Consiliul de Administratie pentru 2014 nu prevede pierderi.
CFR Calatori a incheiat 2012 cu afaceri de 1,66 miliarde lei, venituri de 1,99 miliarde lei, cheltuieli de 2,98 miliarde lei si o pierdere de 992,2 milioane lei, potrivit datelor raportate la Ministerul Finantelor.
"Din punct de vedere al relatiilor de transport, unde se inregistreaza nivel ridicat de solicitare se pot mentiona cele care leaga Bucurestiul de Timisoara, Arad, Cluj, Suceava, Iasi, Galati si Constanta, rutele sezoniere catre destinatiile turistice importante, dar si relatiile pe care circula trenuri de naveta in jurul marilor orase sau platforme industriale generatoare de fluxuri de calatori", arata compania, transmite Mediafax.
La finele lunii septembrie, datoriile comerciale ale companiei se ridicau la 1,27 miliarde lei, din care 80% reprezentau datorii catre CFR SA, iar creantele, 209 milioane lei.
Reprezentantii CFR Calatori precizeaza ca in 2012 si 2013 nu a beneficiat de investitii de la bugetul de stat.
Capitalul social al companiei a fost majorat recent cu 400 milioane lei, suma fiind utilizata pentru plata tarifului de utilizare a infrastructurii catre CFR SA.
CFR Calatori a incheiat anul trecut cu 14.028 salariati, iar numarul acestora va cobori la 13.880 la finele lui 2013.
"Reducerea de personal a avut loc in mod natural, fara disponibilizari colective, prin masuri specifice de recalificare si reorientare profesionala a angajatilor", precizeaza compania.
Ultima majorare a tarifelor din transportul feroviar public de calatori dateaza din septembrie 2013.
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat ca a respins propunerea FMI de intrare in insolventa a unor companii cu datorii, precum CFR Marfa si CFR Calatori, ca asteapta bani de la buget, dar si masuri de rentabilizare de la manageri, in caz contrar restructurarea urmand sa fie "de sus in jos".
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS