Caile Private Romane. Privatii demonstreaza ca pot face bani din liniile "neprofitabile" din Romania, inchise de CFR Calatori
In Romania, o tara in care nasul este inca la putere in trenul de stat, cei din companiile particulare demonstreaza ca pot face bani si pe calea ferata. Culmea, acest lucru se intampla, chiar pe liniile la care cei de la CFR Calatori au renuntat, pentru ca ar fi fost total neprofitabile. Reporterii PRO TV au mers pe un astfel de traseu, pentru a vedea cum au reusit privatii, acolo unde statul si-a declarat incompetenta.
Ruta Bucuresti-Oltenita. O zona rau famata, de unde CFR Calatori si-a retras trenurile din cauza furturilor de fier si a miilor de blatisti. Insa linia a fost inchiriata pentru 140.000 de lei pe an, iar compania castigatoare si-a pus pe sine propriile garnituri. Ca prin minune, problemele au disparut.
Cea mai grava problema a acestui tren, siguranta calatoriei, a fost rezolvata foarte simplu. In primul rand, au fost instalate camere de supraveghere. Apoi, a fost angajata o firma de paza. Daca aveti totusi sesizari, puteti sa le faceti pe pagina de Facebook a companiei.
Firma si-a facut un cont special de reclamatii, pentru a raspunde in timp real calatorilor, care, supriza au inceput sa-si cumpere tichete. Cu ajutorul sutelor de camere video au disparut si furturile.
Inainte, CFR Calatori circula cu doua trenuri pe zi la o viteza de 20 de km/h, ducea 600 de oameni, care, daca aveau bilet, plateau 7,3 lei. Astazi, cele 16 trenuri private merg cu 50 de km/h, duc 3.000 de calatori, iar biletul e chiar mai ieftin. Pentru asta, compania a investit 100.000 de euro.
"Statul este un prost manager. Este o investitie care se recupereaza in timp, in anii ce vor urma, datorita cresterii vitezei", spune Constantin Oprea, reprezentant Transferoviar Calatori.
Mai ales ca primeste subventii. In 2013, statul va plati subventii de 250 milioane de euro. 22%, adica 56 de milioane de euro, vor ajunge la cele trei companii private care opereaza in Romania.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS