Companiile aeriene, concurate de trenuri. CFR Calatori introduce bilete low-cost pe rutele internationale. Cat costa biletul pana la Budapesta sau Viena
CFR Calatori intra in competitie cu companiile aeriene si ofera bilete low-cost pe rutele internationale. Asadar, daca aveti rau de avion, puteti ajunge cu 50 de euro de la Bucuresti la Budapesta, pe calea ferata, la clasa intai. Trebuie insa sa va inarmati cu multa rabdare: veti calatori 15 ore pana la destinatie.
Daca alegeti trenul pe ruta Bucuresti-Budapesta, pentru 50 de euro beneficiati de conditiile unui vagon de dormit. Este usor inghesuit, dar aveti parte de un pat, destul de confortabil, si de o cabina de dus. Pe toata durata calatoriei aveti parte de apa calda. Pe aceasta cursa vor fi vandute trei bilete la vagon de dormit. Pentru cuseta, gasiti sase bilete la pretul de 40 de euro, iar la clasa a 2-a, vor fi 12 bilete la 30 de euro. Biletele sunt cu 50% mai ieftine, dar le puteti cumpara cu cel putin cinci zile inainte de plecare.
"Este o prima incercare de a aplica conceptul low-cost si la calea ferata. Scopul nostru este sa atragem calatorii catre calea ferata. Din pacate, duratele pe parcursul intern al CFR sunt destul de mari", explica Adrian Vlaicu, director de relatii internationale al CFR Calatori.
15 ore dureaza sa ajungeti pe calea ferata din capitala noastra in cea a Ungariei. Faceti 10 ore cu masina, dar platiti in jur de 100 de euro pentru carburant si pentru taxele de drum. Cu avionul ajungeti intr-o ora, insa, companiile low-cost evita sa zboare de la Bucuresti la Budapesta, asa ca un bilet poate ajunge si la 200 de euro.
Pe de alta parte, ca sa evite eventuale neplaceri si furturi, CFR le recomanda calatorilor sa circule cu usile inchuiate.
Ofertele low-cost vor intra in vigoare incepand cu 15 decembrie pe ruta Bucuresti-Viena si Timisoara-Belgrad.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS