CEO-ul Air France-KLM ameninta ca va crea alta companie, daca pilotii nu semneaza un acord. "Piata low cost, singura in crestere din sectorul aviatiei"
Presedintele-director general al Air France-KLM, Alexandre de Juniac, vrea sa creeze o companie-sora cu Transavia, daca pilotii refuza sa semneze acordul cu conducerea, potrivit Le Journal du Dimanche, citat de AFP, transmite Mediafax.
In cazul in care pilotii refuza sa semneze propunerile conducerii, "vom crea o companie-sora cu Transavia, Transavia Développement, in Franta, pentru a ne dezvolta in activitatea de low-cost cu avioanele noi care vin in lunile urmatoare", a declarat de Juniac pentru ziarul francez.
Un sindicat de la Air France, CGT, a denuntat joi aceasta eventualitate a unei noi entitati, catalogand-o drept un "adevarat santaj" din partea conducerii.
Potrivit lui de Juniac, piata low cost este "singura piata in crestere" din sectorul aviatiei.
"In Europa, low cost-ul reprezinta in prezent aproape 50% din trafic. In segmentul pentru preturi mici cu un serviciu de calitate, Transavia poate deveni unul dintre marii Europei", a apreciat el.
Presedintele-director general al companiei a detaliat costul grevei pilotilor, estimat miercuri de catre Air France-KLM la 500 de milioane de euro.
"Greva ne-a costat 20 de milioane de euro pe zi, carora li se adauga despagubiri, achizitii de bilete la un pret mare de la alte companii pentru a ne trimite pasagerii si impactul asupra rezervarilor din saptamanile urmatoare", a spus el.
"Aceasta greva ne-a facut sa pierdem un an. Air France ar fi trebuit sa fie pe verde anul acesta", a apreciat CEO-ul, adaugand ca firma va "continua sa investeasca masiv", dar ca va fi necesar "sa se tina cont de costul grevei".
Cei mai multi piloti de la Air France au intrat in greva de la 15 la 28 septembrie, opunandu-se unui proiect de dezvoltare a filialei low cost Transavia France.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS