"Este foarte greu de zis. Discutia despre taxarea autostrazilor deocamdata este o discutie teoretica. Momentan nu vom avea. Cu siguranta nu vom avea nici anul acesta, nici anul viitor, mi-e greu sa evaluez pentru 2016. Ca sa ai o autostrada taxata trebuie sa ai in primul rand un coridor continuu, insa noi nu avem deocamdata coridor continuu nici de la Nadlac pana la Sibiu. De asemenea, autostrada de la Nadlac la Sibiu este construita cu fonduri europene, deci va trebui sa vedem exact in ce conditii se pot pune taxe", a spus ministrul, intrebat despre momentul introducerii taxelor pe autostrada. 

Directorul general al CNADNR, Narcis Neaga, a declarat la finele lunii mai ca taxarea pe autostrazile Bucuresti-Pitesti (A1) si Bucuresti-Constanta (A2) ar putea fi introdusa din 2015, la inceputul lucrarilor de reabilitare, sau din anul urmator, dupa finalizarea acestora. 

Ulterior, CNADNR a dezmintit informatiile.

CNADNR a primit la finele lunii februarie 2013 candidaturi de la companii straine precum Strabag, Vinci, Aktor si Astaldi sau romanesti, printre care Tehnostrade, Spedition UMB si Euro Construct Trading'98, pentru atribuirea contractului de concesiune de lucrari publice privind proiectarea, constructia, finantarea, operarea si intretinerea Autostrazii de Centura Sud a municipiului Bucuresti si operarea si intretinerea autostrazii Bucuresti-Constanta si a autostrazii Bucuresti-Pitesti.