2015 a fost termenul avansat de Victor Ponta, dupa o intalnire cu sefii uzinei Dacia. Asta, dupa ce producatorul de automobile a conditionat orice investitie in Romania de finalizarea acestei sosele. 

Dan Sova: "La 1 ianuarie 2017 vom putea incepe efectiv construirea autostrazii. Acesta este calendarul acestui tronson, cat se poate de important pentru Guvernul Ponta." 

Anuntul postat de ministrul Transporturilor pe blogul personal nu s-a potrivit deloc cu informatiile premierului. 

Victor Ponta: "Lucrarile vor incepe in 2015. Domnul Sova spunea pe blog - Mai bine sa vorbeasca decat sa scrie pe blog ca au toti boala blogurilor. Si cred ca nici el nu mai intelege ce scrie pe blog" .

Ponta i-a anuntat si pe sefii uzinei Dacia ca lucrarile la autostrada ce va lega Pitestiul de vestul tarii vor incepe de anul viitor.  In repetate randuri, sefii Dacia s-au plans ca pierd bani grei din cauza infrastructurii proaste din Romania.  Dacia a facut si calcule: lipsa legaturii dintre Pitesti si Sibiu ii costa 68 de euro pentru fiecare masina exportata, adica 27 de milioane de euro pe an. 

Mai mult, patronii uzinei au conditionat viitoarele investitii de existenta acestei autostrazi. 

Si presedintele Traian Basescu a avertizat ca riscam ca francezii sa plece de tot din Romania, daca nu vor avea cat mai curand autostrada. De altfel, in februarie, angajatii uzinei au protestat in strada cerand Guvernului sa rezolve problemele cu infrastructura. 

Joi, cativa localnici l-au asteptat pe Victor Ponta in fata consiliului judetean din Pitesti si au strigat ca vor locuri de munca. 

Premierul a anuntat si ca lucrarile la Autostrada Comarnic-Brasov vor incepe in luna mai sau iunie. Asta desi autoritatile au promis initial ca pana de Paste ar trebui sa inceapa constructia.