Ministrul Transporturilor anunta prima autostrada care ar putea fi construita cu bani din acciza suplimentara la carburanti
Autostrada
Ministrul Transporturilor, Dan Sova, sustine ca tronsonul de autostrada Targu Neamt-Targu Mures ar putea fi realizat din banii obtinuti din acciza la combustibili, introdusa la 1 aprilie, in timp ce finantarea pentru tronsonul Ungheni-Iasi-Targu Neamt va fi asigurata din Fondul de Coeziune.
Ministrul a apreciat ca lucrarile ar putea fi terminate pana la inceputul anului 2019, scrie Mediafax.
"Tronsonul Targu Mures-Targu Neamt costa foarte mult si este si foarte dificil de facut, pentru ca este prin munte. Am propus premierului si vom analiza in guvern ca finantarea sa fie asigurata din acciza introdusa la 1 aprilie. Din acciza se ajunge la incasari anuale de 500 de milioane de euro. Este foarte posibil sa introducem aceasta bucata de autostrada pe acciza", a declarat ministrul Dan Sova.
El a afirmat ca in luna iulie se va proceda la o rectificare pozitiva pe bugetul CNADNR, in care vor fi prinsi banii colectati din acciza pe combustibili in perioada 1 aprilie - 30 iunie.
Potrivit lui Sova, celalalt tronson al autostrazii Ungheni-Iasi-Targu Mures, respectiv Ungheni-Targu Neamt, va fi realizat din Fondul de Coeziune, anuntul licitatiei pentru efectuarea studiului de fezabilitate urmand sa fie publicat in cel mult zece zile.
Sova a spus ca lucrarile la tronsonul Ungheni - Iasi- Targu Neamt ar putea incepe in toamna anului viitor, acestea urmand sa fie finalizate in octombrie 2017.
Majorarea accizei pentru carburanti, de 7 eurocenti pe litru, a intrat in vigoare, in 1 aprilie, avand ca efect cresterea cu 0,41 lei/litru a pretului la benzina cu plumb si fara plumb, motorina si petrolul folosit drept combustibil pentru motor (kerosen).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS