CAF va livra in noiembrie primul tren de metrou din seria de opt noi garnituri pentru Metrorex
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles va livra mai devreme, la jumatatea lunii noiembrie, primul tren din seria de opt suplimentare, comandate de Metrorex.
CAF anunta ca va continua ritmul accelerat de productie, pentru ca pana la sfarsitul anului inca doua noi trenuri sa fie livrate catre Metrorex.
"Ma bucur sa anunt ca, in urma eforturilor derulate de CAF pentru a accelera calendarul de livrare catre Metrorex, primul tren din seria de opt noi garnituri pentru Bucuresti este pregatit de livrare. Un al doilea vehicul a fost de asemenea testat sub supravegherea oficialilor Metrorex, la unitatea CAF din Spania, trecand cu succes toate probele din fabrica si primind certificatul provizoriu de receptie. Urmeaza ca, in cel mai scurt timp, sa asiguram transportul primului tren catre Romania, astfel incat el sa ajunga in depoul Metrorex in prima jumatate a lunii noiembrie", a declarat Antonio Campos, CAF Area Director International Business Department.
"Bucurestiul este un punct important pe harta proiectelor CAF, care include metropole din toata lumea, inclusiv Washington, Londra, Bruxelles, Roma, São Paulo sau Hong Kong. Suntem hotarati sa demonstram bucurestenilor profesionalism si seriozitate in respectarea angajamentelor contractuale fața de Metrorex, oferindu-le o garantie ferma privind faptul ca trenurile noastre sunt sigure și indeplinesc cele mai inalte standarde de performanta", a declarat Iñaki Barrenechea, CAF Area Manager, responsabil pentru Romania.
Noile trenuri produse de CAF au fost achizitionate in baza unui contract semnat cu Metrorex, in noiembrie 2014.
Trenurile sunt dotate cu sisteme automate de protectie si operare de ultima generatie, de asemenea, vor duce la scaderea consumului de energie electrica si la reducerea costurilor cu mentenanta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS