Metrorex a cumparat trenuri de 100 mil. euro, care nu incap pe linii. Treaba a fost rezolvata romaneste, cu flexul
Aurel Radu, director Metrorex: "Nu este nimeni de vina pentru ca trenurile asa au fost comandate, ele respecta standardele europene cu privire la gabarit. Intr-adevar, in anumite statii de metrou, Unirii, Victoriei, raza de curbura fiind foarte mica acolo, au fost mici probleme."
"Micile neajunsuri'' au fost rezolvate simplu, romaneste. In fiecare noapte, dupa ce metroul se inchide, angajatii au pilit peroanele, unul cate unul. Potrivit Metrorex, au fost scurtate 10% dintre cele cu probleme.
Vasile Neagu, vicepresedintele Sindicatului Metrorex: "Gabaritul fiind depasit, s-a facut aceasta decupare la peron, care este de 4-5 cm. S-a intamplat, asta e!"
Situatia putea fi evitata, spun sindicalistii, daca se comandau vagoane cu 5 centimetri mai inguste. Cei din conducere au cu totul alta teorie.
Aurel Radu, director Metrorex: "Pe vremea comunismului se construia poate dupa ureche. Nu exact dupa tehnicile moderne care sunt acum.Trenurile s-au contractat si s-au comandat in 2011, eu atunci nu eram director, dar cred ca s-a procedat conform standartelor internationale. A fost firma de consultanta care a analizat si exact cum s-au comandat asa au venit. Nu sunt costuri suplimentare. Nu este nicio pierdere."
Totusi fiti foarte atenti pe unde calcati. Grija mare atunci cand intrati si iesiti din metrou, pentru ca s-a taiat din peron aceasta distanta este mai mare si, efectiv, piciorul dumneavoastra incape foarte usor aici. S-ar putea sa va accidentati extrem de grav.
Vasile Neagu, vicepresedintele Sindicatului Metrorex: "Sper ca nu se va intampla niciodata chestia asta. Ca si pe strada, mergi si te uiti la picioare sa nu te accidentezi."
Noile garnituri ar fi trebuit sa intre in circulatie la mijlocul lunii aprilie. Din cauza problemelor aparute, trebuie sa avem rabdare pana in iunie.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS