"Exista resurse financiare in bugetul actual pe 2011 pentru Bechtel. De asemenea, ceea ce am stabilit cu ministrul Transporturilor, prioritatile in ceea ce inseamna AutostradaTransilvania, sunt cele legate de continuarea sectiunii Gilau-Nadasel din judetul Cluj si finalizarea sectiunii din Bihor, de la Suplacu de Barcau. Acestea sunt cele doua prioritati, concomitent cu extinderea pregatirii pentru tronsonul Targu Mures-Campia Turzii, unde din nefericire nu exista in acest moment exproprieri, nu exista nici macar proiectul tehnic. Si am dat sa se lucreze si la aceasta componenta strategica de pregatire”, a declarat premierul Emil Boc, citat de Mediafax.

Potrivit premierului, pentru cele doua sectiuni din judetele Cluj si Bihor exista proiecte tehnice si sunt pregatite si exproprierile.

Emil Boc a adaugat ca in buget exista si resurse financiare pentru "acoperirea unei parti bune a datoriilor statului fata de compania Bechtel".

"Autostrada Transilvania este extrem de importanta pentru aceasta parte de tara si stim cu totii cate beneficii poate sa ofere. Uitandu-ne numai la acest tronson de 54 de kilometri din judetul Cluj, putem vedea consecintele lui benefice, ca sa nu mai vorbim de legarea lui de celelalte autostrazi din Ungaria. Autostrada Transilvania reprezinta o prioritate majora ale infrastructurii de transport din Romania”, a conchis Emil Boc.

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat recent intr-un interviu pentru Ziarul Financiar, in legatura cu autostrada Transilvania, ca nu exista niciun ban pentru Bechtel, constructorul proiectului, cel putin pana in vara.

"Lucrarile pentru tronsonul Suplacu de Barcau - Bors (zona de nord-vest a autostrazii) nu pot fi demarate pentru ca momentan nu exista bani. Pana in iunie cel putin (la rectificarea bugetara - n.n.) nu se va intampla nimic cu Autostrada Transilvania", recunostea Boagiu.

Autostrada Transilvania este proiectata pe o lungime totala de 415 kilometri.