Boc spune ca lucrarile la Autostrada Transilvania vor continua, dupa ce ministrul Boagiu a spus ca nu sunt bani
Premierul Emil Boc a declarat ca in bugetul pe acest an exista resurse financiare pentru continuarea lucrarilor la Autostrada Transilvania, urmand sa fie extinsa pregatirea pentru tronsonul Targu-Mures - Campia-Turzii al autostrazii, unde inca nu exista nici macar un proiect tehnic.
"Exista resurse financiare in bugetul actual pe 2011 pentru Bechtel. De asemenea, ceea ce am stabilit cu ministrul Transporturilor, prioritatile in ceea ce inseamna AutostradaTransilvania, sunt cele legate de continuarea sectiunii Gilau-Nadasel din judetul Cluj si finalizarea sectiunii din Bihor, de la Suplacu de Barcau. Acestea sunt cele doua prioritati, concomitent cu extinderea pregatirii pentru tronsonul Targu Mures-Campia Turzii, unde din nefericire nu exista in acest moment exproprieri, nu exista nici macar proiectul tehnic. Si am dat sa se lucreze si la aceasta componenta strategica de pregatire”, a declarat premierul Emil Boc, citat de Mediafax.
Potrivit premierului, pentru cele doua sectiuni din judetele Cluj si Bihor exista proiecte tehnice si sunt pregatite si exproprierile.
Emil Boc a adaugat ca in buget exista si resurse financiare pentru "acoperirea unei parti bune a datoriilor statului fata de compania Bechtel".
"Autostrada Transilvania este extrem de importanta pentru aceasta parte de tara si stim cu totii cate beneficii poate sa ofere. Uitandu-ne numai la acest tronson de 54 de kilometri din judetul Cluj, putem vedea consecintele lui benefice, ca sa nu mai vorbim de legarea lui de celelalte autostrazi din Ungaria. Autostrada Transilvania reprezinta o prioritate majora ale infrastructurii de transport din Romania”, a conchis Emil Boc.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat recent intr-un interviu pentru Ziarul Financiar, in legatura cu autostrada Transilvania, ca nu exista niciun ban pentru Bechtel, constructorul proiectului, cel putin pana in vara.
"Lucrarile pentru tronsonul Suplacu de Barcau - Bors (zona de nord-vest a autostrazii) nu pot fi demarate pentru ca momentan nu exista bani. Pana in iunie cel putin (la rectificarea bugetara - n.n.) nu se va intampla nimic cu Autostrada Transilvania", recunostea Boagiu.
Autostrada Transilvania este proiectata pe o lungime totala de 415 kilometri.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS