Autostrazi finalizate inainte de termen, in tara cu drumuri nationale de pamant. Sibiu-Pitesti ar putea fi gata cu doi ani mai devreme
"Zilnic avem intalniri cu echipa care se ocupa de autostrada Sibiu - Pitesti, pentru ca este prioritatea 0 a companiei si a ministerului, inclusiv DN73 care se va moderniza. Prima veste buna este ca am decalat termenul din 2023 in 2021 iar sectoarele de capat, Sibiu - Boita si Curtea de Arges - Pitesti, vor fi gata chiar in 2020, odata cu DN73 modernizat, care va asigura o descarcare eleganta pentru cei care vor sa mearga spre Ramnicu Valcea, Gorj si mai departe. Alta veste buna este ca, de saptamana aceasta, de luni, au inceput lucrarile pe teren pentru studiile geo, adica au inceput exact in ziua in care erau planificate. Au ramas, in discutiile din toate variantele, varianta 1 si 7. Partea buna este ca 80% din traseu este comun si pe acest traseu au inceput forajele", a precizat ministrul Transporturilor, citat de Agerpres.
Referindu-se la DN7D, printre singurele drumuri nationale de pamant din tara, ministrul Costescu a declarat ca "este o poveste cu iz politic".
"Povestea, ca de obicei, are un iz politic. La un moment dat, niste drumuri judetene au fost bagate fortat in CNADNR, ca drumuri nationale cu speranta ca banii care nu erau la judet vor veni de la compania nationala. Banii nu au venit si aceste drumuri au ramas asa cum sunt. In ceea ce priveste Transalpina, si acesta este un alt proiect care a fost fortat si acum este in instanta - pana cand instanta nu se va pronunta nu ne putem atinge de santierul acela. Iar DN 7A este, din cate stiu eu, in planul de intretinere al companiei nationale", a mai spus Costescu.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS