Autostrada Soarelui, reparată în plin sezon estival. Drumul spre mare durează peste cinci ore
Hotelierii de pe litoral au cerut demisia şefului Companiei Naţionale a Infrastructurii Rutiere, pentru că muncitorii au început să repare autostrada către mare în plin sezon estival.
Din această cauză, se circulă pe un singur sens aproape 60 de kilometri. Aşadar, apar blocaje, iar şoferii ajung să facă 5 ore, în loc de două. Ministrul Transporturilor a reuşit să-i îmbuneze şi le-a promis că lucrările se vor încheia în 4 zile.
Reparaţiile pe Autostrada Soarelui se desfăşoară în ritm de melc în plin sezon estival, se plâng hotelierii. Furioşi, aceştia au ameninţat că vor intra în grevă fiscală dacă nu se vor lua măsuri de urgenţă. Adică vor refuza să-şi plătească taxele.
Mohamad Murad, unul din cei mai influenţi hotelieri din ţară şi preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc, a cerut chiar demisia directorului Companiei pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere, cel pe care îl consideră responsabil pentru această situaţie.
Autostrada Soarelui are probleme de la ieşirea din Bucureşti până după localitatea Feteşti. Primii 35 de kilometri sunt acoperiţi cu dale de beton, pe care se circulă extrem de greu. Urmează două tronsoane de zeci de kilometri aflate în reparaţii. Astfel, responsabilii au închis circulaţiei câte o bandă pe sens şi de aici o întreagă nebunie.
Pe aproape 60 de kilometri se circulă cu o viteză limitată la 60 de kilometri pe oră, până la kilometrul 132 al autostrăzii.
În weekend-uri se creează adevărate blocaje, iar şoferii sunt nevoiţi să staţioneze minute bune acolo unde ar putea conduce cu 130 de kilometri pe oră.
La finalul discuţiilor, hotelierii şi ministrul Transporturilor au convenit ca lucrările să ia sfârşit în 15 iunie. Vor reîncepe doar din 15 septembrie, după încheierea sezonului estival.
Sunt aşteptate însă şi alte probleme. Din cauza căldurii, plăcile de beton de pe primii kilometri se vor dilata şi se vor ridica, la fel ca în anii trecuţi. Cei de la CNAIR susţin că au pregătit un serviciu de urgenţă, care va interveni punctual acolo unde este cazul. Reparaţiile ar urma să fie făcute în cel mult câteva ore.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS