Autostrada Sibiu - Pitesti ar putea fi gata in 2023, investitia se va ridica la 1,67 miliarde euro
Autostrada Sibiu - Pitesti ar putea fi gata in ultima parte a anului 2023, iar valoarea totala a investitiei depaseste 1,67 miliarde euro, potrivit Ministerului Fondurilor Europene.
Va fi finantata din Programul Operational Infrastructura Mare (POIM), trimestrul III din 2017 fiind data estimata pentru semnarea contractului.
Data planificata pentru inceperea implementarii este ultimul trimestru din 2017, iar in prima parte a anului 2018 este de asteptat sa fie semnate primele contracte de lucrari.
La 9 decembrie 2015, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, spunea ca lucrarile la autostrada Pitesti - Sibiu ar putea incepe la 1 ianuarie 2017 in conditiile in care licitatiile vor putea incepe in vara anului 2016.
"Din pacate nu a fost demarata din timp ca sa poata incepe acum executia. In acest moment noi am inceput procedurile pentru studiul de fezabilitate si incercam sa acceleram, sa devansam programul pe care l-am primit, sa-l aducem cat mai aproape de noi. (...) Sunt studii de fezabilitate pe capete. Ele trebuiau sa se incheie la 15 decembrie in acest an. Consultantul extern ne-a recomandat sa extindem aceasta perioada pana la urmatorul termen, pana la 15 iunie, pentru a nu grabi acest lucru pentru ca fusesera sarite din cursul firesc al lucrurilor tocmai forajele geo care se pare ca au fost problema la Orastie - Sibiu. In vara vor putea fi demarate, dupa studiul de fezabilitate, licitatiile pentru proiectare si lucrari, iar asta inseamna ca la 1 ianuarie 2017 vor putea incepe lucrarile", a spus Costescu.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS