Autostrada Bucuresti-Ploiesti, demna de Cartea Recordurilor. Autoritatile nu stiu nici astazi daca de sambata se va circula pe cei 60 de km VIDEO
Autostrada Bucuresti-Ploiesti, care are doar 60 de kilometri, poate intra oricand in Cartea Recordurilor. Dar nu pentru calitatea lucrarii, ci pentru numarul mare de termene promise, pentru lansarea ei. Oficialii nu stiu sa spuna daca sambata, cum s-au laudat initial, vom putea circula pe soseaua de viteza. Nu sunt gata marcajele rutiere si nici nu au fost montate gardurile de protectie.
Muncitorii nu par impresionati ca sambata, daca nu se dau din drum, ar putea sa ii loveasca masinile. Sunt pregatiti mai curand sa dea gata o sosea pe patru benzi... din coji de seminte.
Mici tronsoane fara marcaje rutiere, dar si fara garduri de protectie, sunt cu zecile pe autostrada Bucuresti-Ploiesti. In loc sa traga tare ca sa termine la timp, adica pana sambata, constructorul a trimis maximum 6 muncitori sa termine treaba.
In luna mai, ministrul Transporturilor avea o alta perspectiva asupra santierului. "30 iunie este momentul in care vom deschide aceasta autostrada, adica se va putea circula pe ea", spunea atunci ministrul Ovidiu Silaghi.
Astazi subordonatii ministrului nu mai sunt atat de siguri. "Stiti cum e, siguri nu putem fi niciodata, s-a anuntat si sfarsitul lumii, daca nu ma indoiesc, la sfarsitul acestei luni, daca vine sfarsitul lumii inainte, nu vom putea circula. Unii spun ca se va preda, altii ca nu se va preda. Realitatea este in teren si se lucreaza foarte intens", explica Horatiu Buzatu, secretar general adjunct al Ministerului Transporturilor.
Intre timp, scandalul a ajuns pana la Guvern. "Vreau sa stim foarte clar ce se intampla acolo, de ce nu se respecta termenele si sa luati imediat masuri. Cine a promis, a semnat si nu s-a tinut de cuvant plateste”, a spus premierul Victor Ponta.
Ministrul Transporturilor a anuntat ca va inspecta joi santierul. In ciuda situatiei jenante, anunta ca intentioneaza sa construiasca prima autostrada privata din Romania care va lega Bucurestiul de Craiova, acolo unde fabrica Ford a inceput productia in serie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS