Muncitorii nu par impresionati ca sambata, daca nu se dau din drum, ar putea sa ii loveasca masinile. Sunt pregatiti mai curand sa dea gata o sosea pe patru benzi... din coji de seminte.

Mici tronsoane fara marcaje rutiere, dar si fara garduri de protectie, sunt cu zecile pe autostrada Bucuresti-Ploiesti. In loc sa traga tare ca sa termine la timp, adica pana sambata, constructorul a trimis maximum 6 muncitori sa termine treaba.

In luna mai, ministrul Transporturilor avea o alta perspectiva asupra santierului. "30 iunie este momentul in care vom deschide aceasta autostrada, adica se va putea circula pe ea", spunea atunci ministrul Ovidiu Silaghi.

Astazi subordonatii ministrului nu mai sunt atat de siguri. "Stiti cum e, siguri nu putem fi niciodata, s-a anuntat si sfarsitul lumii, daca nu ma indoiesc, la sfarsitul acestei luni, daca vine sfarsitul lumii inainte, nu vom putea circula. Unii spun ca se va preda, altii ca nu se va preda. Realitatea este in teren si se lucreaza foarte intens", explica Horatiu Buzatu, secretar general adjunct al Ministerului Transporturilor.

Intre timp, scandalul a ajuns pana la Guvern. "Vreau sa stim foarte clar ce se intampla acolo, de ce nu se respecta termenele si sa luati imediat masuri. Cine a promis, a semnat si nu s-a tinut de cuvant plateste”, a spus premierul Victor Ponta.

Ministrul Transporturilor a anuntat ca va inspecta joi santierul. In ciuda situatiei jenante, anunta ca intentioneaza sa construiasca prima autostrada privata din Romania care va lega Bucurestiul de Craiova, acolo unde fabrica Ford a inceput productia in serie.