Aeroportul Otopeni isi dubleaza capacitatea de pasageri. Noua constructie de 60 de milioane de dolari are o piesa de rezistenta 3D
Aeroportul "Henri Coanda" se schimba din mers. Principala poarta de intrare in Romania isi extinde terminalul plecari si astfel isi dubleaza capacitatea de pasageri. Noua constructie va costa peste 60 de milioane de euro si presupune inclusiv masuri de securitate exceptionale. De pilda, angajatii vor putea vedea ce avem in bagaje cu ajutorul unui sistem 3D.
In prezent, lucrarile au fost finalizate in proportie de 80%.
Noua cladire a terminalului va avea aproape 20.000 de metri patrati si 52 de ghisee de check-in la care inca se lucreaza. Au ramas de montat doar cablurile si instalatiile electronice. Sistemul va fi unul modern, iar piesa de rezistenta o reprezinta partea de control a bagajelor, unde va functiona un scanner de ultima generatie, productie americana.
La final, aeroportul Henri Coanda va fi al treilea ca marime si capacitate din Europa de Sud-Est, dupa cele din Atena si Instanbul. 70% dintre calatorii curselor aeriene inspre Romania vor ateriza pe Otopeni.
Fara modernizare, aeorportul din Otopeni s-ar fi transformat intr-o gara aeriana extrem de inghesuita. Dupa ce companiile low cost s-au mutat in Otopeni, traficul de pe aeroport a crescut cu peste 50%. Numai in luna aprilie, numarul de pasageri care au aterizat si decolat de aici a fost de peste 600.000. In Gara de Nord au fost de trei ori mai putini calatori.
Lucrarile se vor incheia cel tarziu in septembrie, promite constructorul, iar pentru inceput extinderea terminalului va fi folosita pentru cursele interne.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS