Cum arata si cat costa noile garnituri de metrou cumparate de Metrorex FOTO
Compania spaniola Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) a castigat contractul in valoare de 107,2 milioane euro privind livrarea a 16 trenuri noi de metrou companiei Metrorex, a declarat directorul general al companiei romanesti, Gheorghe Udriste.
"CAF a castigat contractul. Anuntul oficial va fi facut luni. Diferenta de pret fata de celalalt competitor, Bombardier din Canada, este de 20 milioane euro", a afirmat Udriste prezent la un eveniment organizat de Complexul Energetic Turceni, la care ocupa un loc de membru in Consiliul de Administratie.
Contractul prevede posibilitatea achizitionarii altor opt garnituri de metrou. Primele treburi vor fi livrate in 2012.
Contractul are o durata de 38 luni si este finantat printr-un credit de la Banca Europeana de Investitii si bugetul de stat.
Trenurile au in total 96 de vagoane si vor inlocui garniturile vechi de tip IVA.
Achizitia celor 16 trenuri este inclusa, alaturi de alte 21 de garnituri, in acordul de imprumut incheiat in 2009 de Guvern cu Banca Europeana de Investitii (BEI), de 395 milioane euro, pentru constructia Magistralei V Drumul Taberei-Universitate.
In prezent, parcul de metrouri al Metrorex numara 44 de trenuri noi de tip Bombardier si 31 de trenuri de constructie veche de tip IVA.
CAF este o companie din Spania specializata in producerea si intretinerea de material rulant si furnizarea de echipamente si componente pentru industria feroviara. Compania a avut anul trecut un profit de aproape 130 milioane euro si de-a lungul timpului a livrat metrouri in Mexic, Turcia, Suedia, Franta, Anglia (Heathrow Express), Portugalia si China (Hong-Kong Lar Airport).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS