333 mil. euro pentru finalizarea tronsonului Suplacu de Barcau - Bors. CNADNR cauta constructor pentru cel mai scump drum din Romania
CNADNR cauta constructor pentru finalizarea tronsonului de autostrada, de 60 de kilometri, Suplacu de Barcau - Bors, construit in proportie de 50% de americanii de la Bechtel. Contractul de proiectare si executie are o valoare estimata de pana la 1,46 miliarde lei (333 milioane euro), inclusiv TVA.
Contractul pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, sectiunea 3C: Suplacu de Barcau - Bors (km 4+200 - km 64+450), finantat cu bani de la bugetul de stat, va fi atribuit prin licitatie deschisa, pentru pretul cel mai scazut.
Acordul este estimat la 987 milioane lei, fara TVA, valoare la care se vor raporta ofertantii pentru intocmirea propunerii financiare, si poate ajunge pana la 1,184 miliarde lei, in cazul unor eventuale suplimentari, potrivit CNADNR.
Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse pana la 9 iulie. Termenul pentru finalizarea contractului este de 54 de luni de la data atribuirii acestuia.
Ministrul Transporturilor, Dan Sova, a declarat la 12 mai ca lucrarile pentru tronsonul Suplacu de Barcau - Bors, cu un grad de realizare de 52%, vor incepe in octombrie si vor fi incheiate in doi ani. Acestea au inceput in 2007.
Proiectul autostrazii Brasov-Bors, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat in 2003 si inceput in 2004, in baza unui contract de 2,2 miliarde de euro incheiat cu Bechtel, care trebuia executat pana in 2012. Contractul a suferit mai multe modificari si a fost reziliat in mai 2013. Pentru doar 52 kilometri realizati, reprezentand 12,5% din lungimea totala a autostrazii, de 415 kilometri, statul roman a platit 1,2 miliarde de euro companiei americane.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS