Folosirea retelei de socializare Facebook ramane inca redusa, dar creste tot mai mult de la zi la zi. Sunt agentii de recrutare care au spus deja ca au renuntat aproape in totalitate la a investi in servicii de recrutare profesionale, care le-ar putea aduce si cateva sute de dolari pentru fiecare postare, in functie de volum. Insa, altele spun ca, in timp ce, LinkedIn are o baza de CV-uri mai complete, Facebook ofera releva si atitudinea potentialului angajat in mediul online pe langa informatiile legate de cariera.

Spre exemplu, Jenny DeVaughn, manager social media in cadrul agentiei de recrutare Waste Management, spune ca jumatate dintre CV-urile companiei sunt vizualizate de persoane care acceseaza site-ul de pe Facebook si mai putin de pe LinkedIn. In plus, pe langa postarea de joburi si inregistrari cu viitori salariati pe pagina de Facebook, compania are angajati care se ocupa de grupurile de discutii formate aici.

Oficialii LinkedIn au declarat recent ca exista si un numar de persoane care nu vor sa incurce contul retelei sociale personale cu una profesionala.

In prezent, studiile arata ca 1% din angajarile realizate la nivel mondial sunt realizate prin intermediul Facebook. Iar daca trendul va continua, pana in 2012, Facebook ar putea deveni un rival de temut pentru agentiile de recrutare traditionale.

Exista si cateva companii de profil care vor sa "profite" de pe urma expansiunii Facebook in acest sector. Spre exemplu, Monster.com a lansat o aplicatie speciala pentru aceasta platforma.

CIteste si

Angajatul-surpriza al Trezoreriei americane. Cine este tanarul care a descoperit greseala de 2 trilioane de dolari a S&P

Razboi total. Apple interzicere comercializarea tabletei Samsung Galaxy in Europa. Care e situatia in Romania