Strategie de marketing: parfum de paine calda sau ciocolata. Cum conving supermarketurile clientii sa-si scoata banii din buzunare VIDEO
Un lant de supermarketuri din Brooklyn, New York, isi imbie clientii sa cumpere produse, folosindu-se de arome. Magazinul a instalat niste aparate care imprastie miros de paine calda, ciocolata ori fructe proaspete. Astfel, clientilor li se face pofta si ajung sa cumpere si altceva decat ceea ce trecusera pe lista inainte sa plece de acasa.
In magazin au fost instalate cinci aparate care imprastie mirosuri imbietoare. Ideea i-a venit unei angajate care si-a dat seama ca nu toti clientii sunt impresionati de ambalaj.
"Cam 75% din ceea ce percepem drept gust vine de fapt de la un alt simt, mirosul. Acesta e un detaliu important cand trebuie sa vinzi alimente", a declarat femeia.
Jurnalistii CNN au vrut sa testeze dispozitivele si o membra a echipei a fost legata la ochi si plimbata prin supermarket. In functie de miros si-a dat seama la ce raion se afla.
Si clientii au avut aceleasi reactii. Ba mai mult spun ca au fost astfel tentati sa cumpere lucruri care nu erau trecut pe lista de shopping.
Si multi chiar fac asta. Drept dovada, in magazinul respectiv a fost inregistrata o crestere a vanzarilor cu 5%, in cele trei luni de cand au fost instalate aparatele de imprastiat arome. Metoda este totusi controversata: unii spun ca, in acest fel, cumparatorul e manipulat sa cheltuiasca mai mult.
Citeste si:
Cum te influenteaza muzica din magazine sa cumperi mai mult
Cele 15 trucuri secrete prin care supermarketurile incearca sa te faca sa cumperi mai mult
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS