Spoturile TV, (inca) la putere. Ce mijloc media influenteaza cel mai mult consumatorii
Publicitatea TV este mai profitabila decat cea difuzata la radio, in presa tiparita, mediul online sau out-door, arata rezultatele unui studiu britanic recent realizat.
3.000 de campanii publicitare derulate in intervalul 2006 - 2011, din toate sectoarele industriei au fost cercetate de catre compania Ebiquity si organismul comercial Thinkbox. La baza studiului a stat analiza econometrica.
Spoturile TV s-au dovedit a fi mai profitabile decat toate celelalte tipuri de publicitate. In medie, reclamele difuzate de televiziuni au adus un profit de 1,7 lire sterline pentru fiecare lira cheltuita. Per total, reclamele TV au inregistrat o crestere de 22% in ultimii cinci ani, desi costurile publicitatii media au scazut in acest interval.
Reclamele difuzate de posturile de radio au adus un profit de 1,48 de lire sterline, in timp ce publicitatea print a totalizat in medie, 1,4 lire pentru fiecare lira cheltuita. In coada clasamentului se afla publicitatea online (1,06 lire) si cea out-door (0,45 lire).
Potrivit studiului, veniturile generate de publicitatea print, in general suplimentata de cea TV au crescut cu 37%. Advertisingul realizat prin canalele radio aduce un profit de 19%, cea difuzata prin canelele new media (internet) 15%, in timp de ce publicitatea online inregistreaza o crestere de doar 9%.
Cercetarile arata ca 71% din vanzarea spatiilor publicitare reprezinta spoturi TV, asta desi aceste canale insumeaza doar 55% din bugetele media. 38% din impactul de care se bucura reclamele televizate se concretizeaza in stimularea vanzarilor produselor din portofoliul brandului promovat.
„Televiziunea trece printr-o furtuna perfecta de recesiune economica si crestere a competitiei in media”, spune Andrew Challier, reprezentant al companiei de cercetare Ebiquity.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS