Proprietarul vasului Costa Concordia vrea sa acorde compensatii pasagerilor
Compania Costa Cruises, care detine vasul de croaziera naufragiat Costa Concordia, a semnat un acord cu mai multe grupuri de consumatori, care prevede oferirea a cate 11.000 de euro fiecaruia din cei peste 3.000 de pasageri, transmite Reuters.
Intelegerea are ca scop evitarea de catre companie a unor viitoare litigii cu pasagerii vasului, naufragiat la 13 ianuarie in apropierea insulei italiene Giglio.
Compania va plati 11.000 de euro pentru obiecte pierdute si traume psihologice fiecarui pasager care nu a fost ranit. In plus, costul croazierei si ale transportului vor fi acoperite. Costa Cruises va negocia individual cu fiecare pasager ranit in timpul evacuarii vasului de croaziera.
Cei care accepta acordul renunta la deschiderea de litigii impotriva companiei. Copiii vor primi aceeasi suma ca adultii, iar pasagerii vor fi platiti in termen de o saptamana de la acceptarea ofertei.
Grupul de consumatori Codacons, care nu a semnat intelegerea, a recomandat ca pasagerii sa nu accepte intelegerea si le-a cerut sa consulte specialisti pentru eventuale traume psihologice cauzate de naufragiu, potrivit pretsedintelui organizatiei, Carlo Rienzi.
Codacons intentioneaza sa intenteze un proces colectiv la Miami impotriva companiei-mama a Costa Cruises, Carnival Plc, in care sa ceara 125.000 de euro pentru fiecare pasager.
Bilantul naufragiului vasului de croaziera a ajuns la 16 morti, dar echipele de interventie cauta in continuare corpurile persoanelor date disparute.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS