Oprescu vrea sa construiasca hipodrom in Capitala
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat ca in cea de-a doua jumatatea a mandatului sau spera sa finalizeze lucrarile la Hipodromul Bucurestiului. Acesta nu a detalii despre locul in care hipodromul ar putea fi amenajat, intrucat nu vrea sa "dispara" terenurile.
"Avem un proiect, cel al senatorului Cristian Topescu. Am incercat sa facem hipodromul pe o latura a Lacului Vacaresti, dar nu am reusit. Am identificat cateva terenuri care apartin statului, situate la cativa kilometri de Capitala, langa autostrada A2", a sustinut Sorin Oprescu, care a precizat ca cel mai probabil hipodromul va fi finalizat in cea de-a doua jumatate a mandatului de edil sef al Capitalei.
Intrebat unde anume este situat terenul si care este suprafata acestuia, Oprescu a afirmat: "Nu vreau sa spun care si unde sunt terenurile pentru ca acestea sa nu dispara", potrivit Mediafax.
Totodata, primarul general a mai spus ca pentru darea in folosinta a unui asemenea obiectiv este necesara si o linie de transport in genul trenurilor supraterane cu care cetatenii sa poata ajunge intr-o durata scurta de timp la hipodrom.
La inceputul secolului trecut, in Baneasa, pe terenul unde e Aeroportul "Aurel Vlaicu", s-a ridicat un hipodrom. Incepand cu 1875, Bucuresti a avut un Jockey Club national, al carui presedinte a fost Regele Carol I.
In 1905, arhitectul I. Berindey a ridicat constructia Hipodromului Baneasa, caruia i s-au alocat 60 de hectare de teren pentru pistele de galop si de trap, pentru tribune, restaurante, grajduri, dependinte, anexe. In 1960, s-a disputat ultimul derby, hipodromul a fost apoi mutat la Ploiesti, fiind desfiintat odata cu colectivizarea din 1962.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS