Boc spune ca, din iulie, turistii care vin pe litoral vor putea folosi soseaua de centura a Constantei
Premierul Emil Boc i-a transmis, miercuri, primarului Constantei, Radu Mazare, ca incepand din luna iulie toti turistii care vin spre sudul litoralului vor putea ocoli orasul pe soseaua de centura, iar locuitorii municipiului vor scapa, din toamna, de camioanele care tranziteaza Constanta, scrie Mediafax.
Emil Boc a anuntat ca pana la sfarsitul lunii iulie toti romanii care vor veni la mare vor putea, folosind centura municipiului Constanta, sa ajunga direct in statiunile din sudul litoralului, fara sa mai fie nevoiti sa traverseze municipiul Constanta si sa ingreuneze traficul de aici.
El a mentionat ca astfel vor fi scoase cele 1.700 de camioane care trec zilnic prin municipiu si care produc disconfort cetatenilor Constantei si aglomereaza traficul.
Soseaua de centura a Constantei va avea o lungime totala de 22 de kilometri si va incepe de la DN 2A, in localitatea Ovidiu, de la podul dintre Poarta Alba si Canalul Midia.
Citeste si: Cand vom ajunge la Arad pe autostrada? Vezi cat ne costa un kilometru VIDEO
Traseul traverseaza municipiul Constanta prin partea vestica si se intalneste cu DN3. In continuare, trece prin vecinatatea comunei Cumpana, apoi se intersecteaza cu DN 39, dupa care ajunge in Portul Constanta Sud - Agigea.
Drumul, realizat de JV FCC Construccion & Astaldi S.p.A, va avea cinci noduri rutiere, 11 poduri si 10 pasaje. Lucrarile au inceput in noiembrie 2008, cu termen estimat de finalizare de 36 de luni.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS