Atentie la ce drum alegeti catre munte. Pe cel clasic apar blocaje de kilometri. Variantele pe care le puteti lua in calcul
De pe 23 decembrie incepe oficial vacanta de iarna, iar cei mai fericiti dintre noi vor pleca optimisti inspre munte, fie pe Valea Prahovei, fie mai departe in zonele turistice, din judetul Brasov. Din nefericire sunt riscuri mari sa se aleaga praful de aceasta calatorie din cauza drumului. Pe cel clasic apar blocaje de kilometri, asa ca luati in calcul si alte variante.
Cea mai scurta varianta catre munte, daca plecati din Capitala sau dintr-o localitate din sudul tarii, a fost si ramane DN1. Cu o conditie: ca sa evitati sigur aglomeratia din week-end sau de sarbatori ar trebui sa va porniti pe la 6 dimineta.
Daca detestati sa va treziti cu noaptea-n cap, puteti sa alegeti ruta Bucuresti - Pitesti - culoarul Rucar - Bran. Faceti in plus 80 de km, dar merita daca aveti cazare in zona Moeciu. Soseaua e in general mai libera, insa este plina de serpentine.
O alta optiune care va poate scuti de nervi in trafic poate fi DN 71, prin Targoviste. Din pacate traseul este foarte prost.
Pana la Sinaia este valabila aceasta varianta. Dar daca vreti sa alegeti o statiune dinspre nord atunci trebuie sa stati in colona.
Ori sa porniti direct pe DN1- prin Cheia. Aici insa o sa dati de tiruri. Iar daca nu aveti masina echipata de iarna si nici experienta mai bine uitati si aceasta varianta.
Cu alte cuvinte cel mai usor o sa ajungeti la munte cu trenul - oficial, calatoria dureaza mai putin de trei ore. Dezavantajos este pretul: biletul costa 52 de lei, ceea ce inseamna ca patru persoane vor da peste 400 de lei, dus - intors. Exista totusi mari riscuri. Cum s-a intamplat joi. Sase trenuri au intarziat zeci de minute pentru ca s-au furat cablurile electrice, in apropiere de Ploiesti.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS