Accident Muntenegru: Drama politistului care isi luase a doua slujba, de sofer, pentru a-si putea plati ratele la banca
Soferul care s-ar fi aflat la volanul autocarului care s-a prabusit in prapastie este politist, sustin surse judiciare. Se numea George Ciobanu si avea permis de conducere profesionist de 20 de ani
Sefii lui nu stiau ca are o a doua slujba pe care si-o luase, spun prietenii, pentru ca nu mai avea bani ca sa-si plateasca ratele la credite.
El avea voie, prin lege, sa munceasca in doua locuri, iar aceasta practica este tot mai intalnita in randul politistilor, de cand li s-au taiat salariile.
George Ciobanu avea 45 de ani si era politist de-o viata. A fost sofer la Politia Capitalei 22 de ani. Era subofiter, iar sefii lui spun ca nu avea abateri disciplinare ci, dimpotriva, rezultate bune.
Politistul ar fi cautat o slujba suplimentara pentru ca nu se ajungea cu banii. Avea doua credite la banca si un copil de crescut. El ceruse concediu de la politia capitalei ca sa poata pleca in excursie.
Imediat ce vestea mortii a ajuns la Bucuresti, sefii politistului au deschis o ancheta. Situatia este investigata si de procurorii romani.
In cadrul anchetei de la Parchetul General se va stabili in ce masura actele firmei care asigura transportul in Muntenegru le avea intocmite corect fata de cei doi soferi.Mai precis, daca erau sau nu adevarate. Si asta pentru ca in cazul politistului a fost identificata o delegare din partea altei firme catre Gregory Tour in care se preciza clar ca soferul este delegat pentru aceasta excursie.
Pana acum se stie ca George Ciobanu avea permis din 1989 pentru toate categoriile de autoturisme si era un sofer profesionist. Chiar daca avea experienta, Ciobanu ar fi condus autocarul cu viteza, depasind periculos, dupa cum spun martorii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS