Twitter va livra mesaje publicitare cinefililor, in functie de preferintele acestora de pe reteaua de microblogging
Twitter. Sursa foto: Mediafax
Platforma online Twitter intentioneaza sa lanseze un nou sistem de livrare a mesajelor publicitare, care va monitoriza continutul dedicat industriei de cinema de pe acest site, pentru a le transmite utilizatorilor sai anunturi publicitare in concordanta cu gusturile lor in materie de filme, scrie Mediafax.
Potrivit theguardian.com, platforma de microblogging Twitter pregateste un nou sistem publicitar dedicat cinefililor, prin intermediul caruia mesajele care contin referiri la filme vor fi folosite pentru generarea de anunturi publicitare legate de gusturile fiecarui utilizator in parte.
"Analizele noastre recente arata ca Twitter are o influenta majora asupra alegerii filmelor pe care utilizatorii doresc sa le vada. Nu numai ca oamenii afla despre noi productii de cinema de pe Twitter, dar folosesc platforma pentru a decide ce film vor vedea si apoi impartasesc cu prietenii experienta din sala de cinema", a declarat, pentru The Hollywood Reporter, Jeffrey Graham, analistul sef al Twitter.
In acest fel, Twitter incearca sa obtina venituri din conversatia despre filme purtata de utilizatorii sai, livrand reclame relevante celor care vorbesc despre anumite filme.
De exemplu, daca un utilizator publica mesaje despre o productie Marvel, Twitter poate livra reclame celor care vorbesc nu numai despre film in sine, ci si celor care fac referire la un personaj din pelicula sau din la alte productii Marvel, dar si la alte filme cu supereroi sau orice alte cuvinte cheie care apar in discutii.
Noul sistem foloseste o strategie similara celei utilizate deja de platforma online pentru reclamele livrate fanilor anumitor show-uri de televiziune.
Publicitatea adaptata preferintelor utilizatorilor, folosita deja de o perioada indelungata de catre compania Google prin sistemul AdWords, este utilizata de tot mai multe platforme de socializare online. Instagram este cel mai recent exemplu, dupa ce a lansat un program de publicitate specializat pentru aplicatia de partajare de fotografii.
Mai multe despre:
#Twitter#publicitate
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS