Twitter vrea sa atraga mai multi bani din publicitate si testeaza un nou serviciu: clipurile promotionale
Twitter
Platforma de microblogging Twitter a anuntat, marti, ca testeaza un nou serviciu de publicitate, respectiv spoturile video promotionale care apar printre "tweet-urile" utilizatorilor, potrivit AFP, preluata de Mediafax.
Aceste "clipuri sponsorizate", lansate intr-o versiune beta, sunt platite de advertiseri in functie de numarul de accesari ale utilizatorilor retelei Twitter (dupa principiul "costului per click", care este deja utilizat in industria online), a anuntat compania pe blogul sau oficial.
Prin intermediul acestor asa-numite "video-uri promotionale", publicitarii isi vor putea incarca si distribui clipurile in reteaua Twitter.
Acest nou serviciu de publicitate extinde in fapt un program implementat deja de Twitter, denumit Amplify, care permite sponsorizarea unor promo-uri in cazul programelor de televiziune, de exemplu.
Twitter incearca sa se extinda dincolo de platforma de microblogging, catre servicii de distributie de imagini si continut video, sperand ca va accelera astfel cresterea numarului de utilizatori. Compania incearca sa atraga mai multi utilizatori si sa creasca totodata timpul petrecut de acestia pe platforma de socializare, pentru a genera venituri mai ridicate din publicitate.
Twitter a raportat o pierdere de 132,4 milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, de aproape cinci ori mai mare fata de pierderea din perioada corespunzatoare a anului trecut. Numarul de utilizatori a urcat in primul trimestru la 255 milioane, cu 25% mai multi fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Rata de crestere a incetinit insa fata de 30% in trimestrul anterior, dupa cum relata in aprilie Bloomberg.
Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 80% din incasarile totale din publicitate inregistrate de Twitter in primul trimestru, fata de un procentaj de 59% raportat de Facebook.
Twitter va avea in acest an o cota de 2,7% pe piata publicitatii mobile din SUA, fata de 2,4% in 2013, cu mult in urma Google (47%) si Facebook (22%), potrivit estimarilor EMarketer.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS