Vanzarile H&M s-au redresat in septembrie, dupa cea mai slaba crestere din peste doi ani din cauza vremii. Nr. 2 mondial va lansa in 2015 un nou concept pentru magazine
Vanzarile Hennes & Mauritz s-au redresat in septembrie, dupa ce, in august, al doilea retailer de imbracaminte la nivel mondial a raportat cea mai slaba crestere a vanzarilor lunare din peste doi ani, din cauza vremii neobisnuit de calde, transmite Bloomberg.
"Cand vremea a devenit mai normala, in septembrie, vanzarile s-au redresat si asteptam cu nerabdare datele din aceasta toamna", a afirmat directorul general al companiei suedeze, Karl-Johan Persson.
Intre 1-22 septembrie, vanzarile in moneda locala au urcat cu 12%, fata de un avans de doar 1% in august.
Profitul inainte de taxe s-a mentinut aproape neschimbat in perioada iunie - august 2015, la 6,94 miliarde coroane suedeze (826 milioane de dolari), in linie cu estimarile analistilor, de 6,93 miliarde coroane suedeze. Cel net s-a situat la 5,31 miliarde coroane suedeze (630 milioane de dolari).
In 2015, H&M va majora investitiile pe termen lung in domeniul comertului electronic si va lansa un nou concept pentru magazinele companiei.
Anul acesta H&M are ca obiectiv deschiderea a 400 de noi magazine, din care 240 in T4.
Primele magazine H&M din Romania au fost inaugurate in 2011.
Compania H&M a fost infiintata in 1947, in Vasterls, Suedia.