Un alt fel de retail. Brandless, compania care vinde numai produse fără nume, la doar 3 dolari
Brandless
Brandurile ne sunt familiare, dar de cele mai multe ori sunt scumpe. Un nou retailer intră pe piață cu promisiunea de a vinde clienților săi numai produse fără nume, aceștia urmând să facă economii semnificative, informeză CNN Money.
Numele retailerului exprimă exact ideea pe care este construită afacerea – Brandless (Fără brand). Iar promisiunea pe care o face este să vândă doar produse al căror preț maxim să fie 3 dolari.
Între produsele pe care le vinde Brandless se găsesc de la cuțite de bucătărie și ulei de măsline, până la șervețele și cremă de față.
Cofondatorii afacerii - Tina Sharkey și Ido Leffler – au strans 50 de milioane de dolari de la investitori, înainte de a lansa magazinul online.
Sharkey spune că a creat Brandless pentru a-i ajuta pe cumpărători să evite costurile pe care le implică notorietatea unei mari companii și a brandurilor sale. Ea a inventat chiar și un termen care să definească aceste costuri, și anume "BrandTax" (taxa pe brand).
Toată marfa comercializată de Brandless vine de la producători independenți, care se concentrează pe produse naturale și organice, la prețuri accesibile.
“Oamenii chiar rezonează cu ideea că sunt produse accesibile, care au valoarea pe care o vor la prețuri pe care și le permit”, a explicat Sharkey.
Potrivit acesteia, Brandless a făcut livrări în 48 de state americane, în prima săptămână de la lansare. Sharkey estimează că, în acest fel, clienții economisesc în medie 40% atunci când cumpără de la Brandless, față de un supermarket clasic, achiziționând produse care au aceeași calitate, chiar dacă sunt necunoscute.
Pe un concept asemănător s-a bazat și retailerul japonez MUJI atunci când s-a lansat pe piață. Numele vine de la termenul "Mujirushi Ryohin", care se traduce prin “produse de calitate, dar fără brand”. MUJI este acum, la rândul său, un brand pe piața japoneză. Dacă și Brandless va deveni un brand rămâne de văzut.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS