Romanilor le place sa se imbrace cu haine “de firma”, pe care le cumpara din ce in ce mai des online. Topul brandurilor preferate
Shopping online
Interesul romanilor pentru shoppingul online a crescut puternic in ultimul an, cei mai multi clienti ai magazinlor de pe internet provenind din Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca si Timisoara, arata o analiza a retailerului online Fashion Days.
Categoria care s-a aflat in topul preferintelor clientilor, cu cele mai multe produse comandate, a fost imbracamintea, urmata de articolele sportive, pantofii, lenjeria intima si articolele pentru casa.
In topul celor mai cumparate branduri, in primele zece luni ale acestui an, dintr-un portofoliu de peste 1.000 de branduri cunoscute la nivel international, sunt United Colors of Benetton, Zee Lane, Le Coq Sportif, Mango, Esprit, Calvin Klein, Levi’s si Pepe Jeans London.
In Romania, peste 80% din cei care aleg sa isi innoiasca garderoba online au varste cuprinse intre 25-45 de ani.
Femeile prefera rochiile si incaltamintea sport casual, barbatii, ceasurile
Rochiile revin in preferintele de anul acesta ale romancelor. Comparativ cu anul precedent, cand au fost preferate modelele uni, anul acesta rochiile cu imprimeurile florale si cele din materiale precum catifea, matase, lyocel etc. au fost in topul achizitiilor.
Pantofii casual sport ocupa primul loc atat in preferintele publicului feminin cat si in al celui masculin in ceea ce priveste incaltamintea. Tenisii au fost la mare cautare anul acesta, culorile preferate fiind alb, bluemarin, dar si cele cu imprimeuri. Pentru tinutele office, pantofii cu toc raman in preferintele femeilor, dar se observa o tendinta spre incaltamintea comoda fara toc. Femeile prefera balerini sau pantofi casual.
In 2016, barbatii au acordat o atentie sporita accesoriilor si in special ceasurilor. De la modelele clasice la cele sport, brandurile preferate ale romanilor sunt: Tissot, Swatch, Fossil, Maserati, Ferrari si multe altele.
In topul culorilor produselor comandate pe Fashion Days, predomina albastrul, negrul, albul si rozul, iar cele mai multe comenzi au fost plasate din Bucuresti si Ilfov, fiind urmate de Constanta, Cluj Napoca, Timisoara, Brasov si Iasi.
Fashion Days este cel mai mare retailer online de fashion, cu o selectie vasta de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si opereaza in prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS