Strategia de marketing inedita. McDonald’s ii atrage pe credinciosii din India cu restaurante vegetariene deschise in locurile de pelerinaj si rugaciune
Al doilea mare lant de fast-food din lume, cunoscut in special pentru hamburgerii sai, trece la mancarea vegetariana. In incercarea de a castiga tot mai multi clienti pe piata indiana, McDonald’s se isi adapteaza oferta pentru aceasta societate traditionalista si religioasa.
Potrivit BBC, McDonald’s va deschide un restaurant in care se vor comercializa numai produse vegetariene, in special pentru credinciosii carora religia le interzice consumul de carne.
Restaurantul va fi deschis la jumatatea anului viitor si va fi amplasat langa Templul de Aur din orasul sfant Amritsar, din nordul Indiei.
Purtatorul de cuvant din India al companiei, Rajesh Kumar Maini, a declarat ca exista o “oportunitate imensa” in zona pentru restaurantele vegetariene, in conditiile in care multi indieni sunt vegetarieni.
“In prezent, India este in continuare o piata mica pentru noi – avem aici doar 271 de restaurante. In toata lumea, avem aproape 33.000”, a mai spus Rajesh Kumar Maini.
Lantul de fast-food planuieste sa mai deschida un restaurant in nord-vestul Indiei, langa pestera Vaishno Devi, in Kashmir, loc de pelerinaj pentru sute de mii de credinciosi Hindu in fiecare an.
McDonald’s si-a propus sa introduca in meniu mai multe salate si sa vanda produse cu mai putin zahar si sare, avand in vedere preocuparile in crestere ale clientilor pentru dieta si sanatate.
In India, jumatate din produsele pe care le vinde McDonald’s sunt vegetariene, cel mai cunoscut fiind McAloo Tikki, un hamburger din cartofi, care realizeaza un sfert din vanzarile companiei in aceasta tara.
La nivel global, compania planuieste sa deschida in jur de 1.300 de restaurante anul viitor.
Pe acelasi subiect: