Desi este ora pranzului un hipermarket din Bucuresti este plin de parca s-ar apropia sarbatorile. Au revenit chiar si cozile mai ales in zona de oferte. In consecinta produsele alimentare dispar primele.

O confirma si reprezentantii marilor magazine carora le-au crescut incasarile. "Consumul a crescut in primul semestru 2011 fata de acelasi semestru din 2010 cu 4,6%", spune Andreea Mihai, reprezentantul unui hipermarket.

Iar cel mai bine se vand produsele de baza. "In trimestrul intai cel mai bine s-au vandut produse precum ulei, zahar sau faina. In trimestrul doi s-a schimbat prioritatea si vorbim despre zona verde (n.red. legume)", spune Gabriel Paslaru, reprezentantul unui hipermarket.

Datele statistice arata ca in luna mai consumul a crescut cu 1,1 % fata de aprilie. "Romania are avantajul ca in acest moment se afla intr-o perioada de stabilitate economica, astfel incat sa avem o crestere economica intre 1,5 si 2%", spune premierul Emil Boc.

Specialistii sunt de parere ca pe toata perioada verii vanzarile vor merge bine si datorita ofertei mari de fructe si legume de sezon.