Retailerul franco-belgian cora introduce serviciul cora Pro de comenzi pentru companii
Cora
cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, lansează serviciul cora Pro pentru companii, prin care vrea să răspundă şi nevoilor clienţilor persoane juridice care cumpără deja din hypermarket.
Printre avantajele serviciului se numără alocarea unui asistent cora pe durata procesului de aprovizionare, modalităţi multiple de plată, reduceri şi livrare gratuită pentru comenzi de peste 1.000 de lei.
Comenzile se plasează atât online cât şi prin transmiterea unui email la adresa [email protected]. Astfel, clienţii cora Pro pot opta să se înregistreze, momentan, online cu cont de client persoană fizică sau trimiţând datele companiei la adresa [email protected], prin completarea unui formular. În al doilea semestru al acestui an va fi disponibilă o secţiune online dedicată serviciului cora Pro.
După plasarea comenzii online, clienţii trebuie să trimită numărul acesteia la adresa [email protected], comanda urmând a fi pregătită pentru ridicare sau livrare în maximum 2 zile lucrătoare.
"Acesta este un serviciu gândit în detaliu pentru companii, de aceea întregul pachet propus include avantaje care simplifică procesul de aprovizionare. Faptul că ai la dispoziţie o persoană dedicată din echipa cora, pe care o poţi contacta în orice moment al procesului de aprovizionare, este categoric foarte util. Flexibilitatea condiţiilor de plată este un alt avantaj, clienţii putând opta pentru plata la termen, cash, card sau transfer bancar. Suntem convinşi că marile şi micile afaceri deopotrivă vor găsi în hipermarketul cora un aliat de încredere", a declarat Patricia Ciolca, manager proiect cora Pro.
Angajaţii firmei şi partenerii afacerii care optează pentru serviciul cora Pro pot beneficia, de asemenea, de carduri cadou pentru cumpărături.
În cazul produselor persisabile, cora organizează transportul lor la temperatură controlată. În plus, există opţiunea de a comanda şi produse care nu sunt listate în magazinul online.
În această perioadă, pentru comenzi de minimum 500 de lei (TVA inclus), este activată o reducere de 10% din valoarea primei comenzi, iar dacă valoarea acesteia depăşeşte 1.000 de lei (TVA inclus), la reducerea de 10% se adaugă transportul gratuit oriunde în Bucureşti, Constanţa, Cluj, Ploieşti, Bacău şi Drobeta Turnu Severin. Pentru achiziţii de minimum 1.500 de lei în aceeaşi lună se primeşte o reducere de 10% la valoarea totală a comenzilor.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piaţa românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în Bucureşti, Constanţa, Cluj, Bacău şi Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicaţiile Glovo şi Food Panda cu livrare în mai puţin de 60 de minute.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS