Printre avantajele serviciului se numără alocarea unui asistent cora pe durata procesului de aprovizionare, modalităţi multiple de plată, reduceri şi livrare gratuită pentru comenzi de peste 1.000 de lei.

Comenzile se plasează atât online cât şi prin transmiterea unui email la adresa [email protected]. Astfel, clienţii cora Pro pot opta să se înregistreze, momentan, online cu cont de client persoană fizică sau trimiţând datele companiei la adresa [email protected], prin completarea unui formular. În al doilea semestru al acestui an va fi disponibilă o secţiune online dedicată serviciului cora Pro.

După plasarea comenzii online, clienţii trebuie să trimită numărul acesteia la adresa [email protected], comanda urmând a fi pregătită pentru ridicare sau livrare în maximum 2 zile lucrătoare.

"Acesta este un serviciu gândit în detaliu pentru companii, de aceea întregul pachet propus include avantaje care simplifică procesul de aprovizionare. Faptul că ai la dispoziţie o persoană dedicată din echipa cora, pe care o poţi contacta în orice moment al procesului de aprovizionare, este categoric foarte util. Flexibilitatea condiţiilor de plată este un alt avantaj, clienţii putând opta pentru plata la termen, cash, card sau transfer bancar. Suntem convinşi că marile şi micile afaceri deopotrivă vor găsi în hipermarketul cora un aliat de încredere", a declarat Patricia Ciolca, manager proiect cora Pro.

Angajaţii firmei şi partenerii afacerii care optează pentru serviciul cora Pro pot beneficia, de asemenea, de carduri cadou pentru cumpărături.

În cazul produselor persisabile, cora organizează transportul lor la temperatură controlată. În plus, există opţiunea de a comanda şi produse care nu sunt listate în magazinul online.

În această perioadă, pentru comenzi de minimum 500 de lei (TVA inclus), este activată o reducere de 10% din valoarea primei comenzi, iar dacă valoarea acesteia depăşeşte 1.000 de lei (TVA inclus), la reducerea de 10% se adaugă transportul gratuit oriunde în Bucureşti, Constanţa, Cluj, Ploieşti, Bacău şi Drobeta Turnu Severin. Pentru achiziţii de minimum 1.500 de lei în aceeaşi lună se primeşte o reducere de 10% la valoarea totală a comenzilor.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piaţa românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în Bucureşti, Constanţa, Cluj, Bacău şi Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicaţiile Glovo şi Food Panda cu livrare în mai puţin de 60 de minute.