Retailerii din Sun Plaza au vandut de 170 mil. euro in 2013. Cele mai performante, cafenelele
Retailerii din centrul comercial Sun Plaza au avut anul trecut vanzari de circa 170 milioane euro, iar cele mai bune performante pe metru patrat au fost consemnate de cafenele, restaurante si de magazinele de lenjerie. Pentru 2014 este estimata crestere, pe fondul imbunatatirii veniturilor din chirii.
"Cifra de afaceri inregistrata de centrul comercial anul trecut a fost de 26,3 milioane euro, iar pentru acest an estimam o crestere. Cifra de afaceri reprezinta aproximativ 15% din vanzarile inregistrate de chiriasii din mall", a declarat miercuri Luiza Moraru, seful depatamentului de retail al CBRE, firma care se ocupa de managementul centrului comercial.
Avand in vedere estimarile acesteia, vanzarile retailerilor in 2013 au totalizat circa 170 milioane euro, iar in acest an cifra va fi superioara.
Potrivit CBRE, dupa al treilea trimestru din acest an, centrul comercial a inregistrat o cifra de afaceri cu 11% mai mare fata de aceeasi perioada din 2013.
Pe categorii de chiriasi, cele mai bune vanzari din centrul comercial au fost inregistratre de cafenele si restasurante, de 4.000-5.000 euro pe metru patrat pe an, urmate de magazinele de lenjerie, cu 4.200-4.500 euro pe metru patrat si magazinele de fashion, cu 2.500-3.500 euro pe metru patrat. De asemenea, retailerii de echipamente sportive vand in medie de 1.500-2.000 euro pe metru patrat, iar cei de incaltaminte de 2.500 euro pe metru patrat.
Un maxim al vanzarilor inregistrat in centrul comercial a fost de 20.000 euro pe metru patrat pe an.
Sun Plaza este al doilea cel mai mare proiect de dezvoltare al S IMMO. Deschis in 2010 in partea de sud a Bucurestiului, mall-ul are peste 130 magazine, operate atat de chiriasi locali, cat si internationali.
Citeste si: