"Toate produsele pot fi nu numai vazute, ci si testate, pentru ca sunt in permanenta in functiune", a declarat directorul general al Flanco Retail, Adrian Olteanu, citat de Mediafax.

El a adaugat ca, de la inceptul anului, Flanco Retail a investit 8 milioane de euro in deschiderea de noi magazine, inclusiv locatia din Unirea. "Pentru perioada octombrie-decembrie 2011, vom investi inca 6,5 milioane de euro", a mai spus seful retelei.

Situat la etajul trei din Unirea Shopping Center, magazinul Flanco impartit in mai multe zone in care clientii vad, simt si testeaza tehnologiile incorporate in fiecare dintre produsele IT, electronice si electrocasnice, inainte de a le cumpara.

Reprezentantii societatii estimeaza ca aproximativ 1.000 vizitatori vor vizita zilnic magazinul, iar vanzarile vor depasi 3.200 euro/metru patrat/an datorita amplasarii intr-o zona cu trafic extrem de ridicat, precum si a conceptului promovat.

Flanco Retail opereaza business-ul fostei companii Flanco International si este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice, cu 75 de magazine.

Flanco International a intrat in insolventa in 2009, dupa ce ING Bank Romania a declansat procedura de executare silita.

Competitorii Flanco sunt retailerii Altex si Domo. Este prima miscare de acest timp, din ultima perioada, a unui retailer de electronce si electrocasnice, dupa ce in ultimii doi ani cuvantul a fost eficientizarea spatiilor existente si chiar inchiderea magazinelor neprofitabile, o strategie complet diferita fata de expansiune pe spatii mari din intervalul 2007-2008.

Citeste si

Germania vrea sa cumpere soarele Greciei

Internetul cu viteza luminii, acum si in Romania. ANCOM scoate la licitatie patru licente 4G in 2012