O noua zi intra in calendarul retailerilor. „Vinerea neagra“, ziua care le-a adus aminte de „vremurile bune"
In acest weekend romanii au iesit la cumparaturi. Iar cumparaturile au fost mari si se pare ca Vinerea Neagra incepe sa prinda bine si la retaileri. Cel mai mare retailer IT&C online, eMag, a reusit sa inregistreze 1,1 milioane de vizitatori in aceasta zi, cele 90.000 de produse comandate avand o valoare totala de 8 milioane de euro, conform declaratiilor facute Ziarului Financiar de Radu Apostolescu, vicepresedinte pentru dezvoltare al eMag.
"A fost senzational, cu siguranta a fost cel mai mare si cel mai interesant fenomen de cumparaturi petrecut vreodata in Romania", a adaugat Apostolescu.
Numarul vizitatorilor unici de pe site-ul eMag, in "Vinerea Neagra", a crescut de 12 ori fata de o zi "buna", cand se inregistrau cel mult 190 de mii. "Ne asteptam sa crestem de patru ori, in schimb am crescut de 12 ori fata de o zi normala buna."
Si un asemenea numar de vizitatori nu putea sa treaca fara sa lase urme, site-ul retailerului fiind blocat timp de 40 de minute din cauza traficului peste asteptari. Nici liniile telefonice nu au reusit sa faca fata, acestea fiind suprasolicitate. Cu un call-center la care raspundeau la momentul respectiv 140 de angajati, liniile de telefon aveau in asteptare sute de apeluri.
"La ora 10 au picat serverele si a fost o intrerupere de 40 de minute a site-ului", a adaugat Apostolescu.
Pe acelasi subiect: