Miscare gresita de marketing. Brandul H&M, criticat pentru modul in care si-a promovat ultima colectie
Brandul H&M a fost criticat pentru modelul folosit in campania de promovare a colectiei Marni, lansata recent in lantul de magazine. Despre Aymeline Valade, manechinul in varsta de 26 de ani care a pozat in vestimentatiile brandului, s-a spus ca este atat de slaba, incat arata "ca un cadavru".
Imaginea modelului Aymeline Valade a fost folosita in materialele de PR, aceasta aparand imbracata intr-o jacheta cu maneci trei sferturi si o fusta creion, care ii subliniaza talia mica si cu incheieturile mainilor foarte subtiri la vedere, noteaza Daily Mail.
Unii critici au avut de obiectat si in ceea ce priveste alegerea coafurii si machiajului, spunand ca tenul palid, ochii intunecati si parul in dezordine accentueaza aspectul nesanatos al tinerei.
Medicul Julian Spinks a declarat: "Acest model arata foarte rau, aproape ca un cadavru. Pielea ei este cenusie, se pot vedea vene proeminente pe mainile ei si are pungi enorme sub ochi. Mi se pare de necrezut ca un magazin de moda ca H&M, care se adreseaza tinerilor, foloseste o imagine care ii incurajeaza pe acestia sa nu fie sanatosi".
O mama, in varsta de 41 de ani, Maria Rowntree, din Londra, a spus la randul ei ca nu se simte incurajata sa mearga cu fiica ei la un magazin de haine care foloseste un model atat de slab. "Ce fel de standarde le impun adolescentilor, cand spun ca acest aspect sfrijit este atragator?", se intreaba ea.
Reprezentantii H&M au raspuns criticilor, spunand ca prin politica lor de publicitate se "distanteaza de abuzul de alcool si droguri" si nu lucreaza cu modele care sunt semnificativ de slabe.
"Consideram ca este regretabil ca unii dintre clientii nostri au interpretat imaginile de PR pentru colectia Marni de la H&M ca lipsite de etica. (...) Am considerat ca Aymeline Valade ar reprezenta colectia intr-un mod inspirat", au spus acestia, adaugand ca vor lua in considerare comentariile facute in elaborarea viitoarelor imagini de marketing si pentru presa.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS