Metamorfoza Cocor: de la magazinul comunist cu cele mai bune cojoace si covoare la mallul brandurilor romanesti
Cocor a sters amprenta prafuita a magazinului cu influente puternic comuniste in care doamnele de peste 40 de ani veneau inainte si dupa Revolutie ca intr-un bazar sa cumpere covoare, electrocasnice sau materiale pentru croitorie, scrie Ziarul Financiar.
Chiar daca si dupa renovarea care a durat doi ani, magazinul a fost vizitat in primele zile mai mult decat alte centre comerciale de pensionari, proprietarii au vrut sa faca din start diferenta: produsele noului Cocor sunt pentru familiile cu venituri de 2.000-3.000 de euro.
Pagina web a Cocor anunta prezenta unor branduri precum Gucci, Hugo Boss, Dior, Dolce & Gabbana sau Cavalli, marci care se gasesc in magazine multibrand.
Ca la nicio deschidere de centru comercial, o mare parte din vizitatori au fost persoane cu varste inaintate, fosti clienti ai magazinului, care insa au tras o singura concluzie: "Cocorul este complet schimbat, arata bine, dar majoritatea produselor nu sunt pentru noi".
Citeste continuarea in Ziarul Financiar
Pe acelasi subiect: