Brandurile de lux ar putea sa nu-si mai vanda produsele online!
Brandurile de lux care vor sa-si protejeze imaginea pot interzice comerciantilor online sa mai vanda produsele lor, daca acestia nu au si magazine fizice, conform unor noi norme UE, relateaza Reuters. Criticile cu privire la aceste noi reglementari europene nu au intarziat sa apara din partea eBay sau Amazon. Acestia sustin ca normele restrictioneaza alegerea consumatorului de achizitie a unui produs.
Din cauza reactiilor stranite, Comisia Europeana a spus ca va monitoriza indeaproape situatia.
Reprezentantii comisiei au spus ca aceste reglemenatri vor oferi retailerilor posibilitatea de a-s alege distribuitorii in functie de calitatea cu care acestia prezinta produsele, fie ele online sau nu. Astfel, proprietarii de branduri pot refuza contractual cu un distribuitor daca acesta nu detine un magazin fizic. Marile branduri de lux se plang de multa vreme ca de multe ori distribuitorii oportunisti profita de pe urma campaniilor de marketing initiate de branduri pentru a-s promova produsele, fara a plati niciun ban.
“Marcile au castigat aceasta batalie cu online-ul si alegerea consumatorului poate fi limitata”, a spus Michael Rosenthal, partener al companiei Hunton&Williams. Alianta Industriala Europeana, ce reprezinta trei sferturi din brandurile globale de lux, spune ca noul regulament este recunosterea Comisiei a importantei industriei de lux care a generat la nivel European 800.000 de locuri de munca.
“Acest nou regulament va permite industriei de bunuri de lux sa sustina consumatorul si dezvoltarea economiei digitale, intr-un mod sanatos. In mod evident, aceste lucrui vor duce si la cresterea industriei”, a spus vice-presedintele companiei LVMH, cel mai mare grup de lux la nivel mondial ce detine branduri precum Yves Saint Laurent si Stella McCartney.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS