Iluzia reducerilor. De ce discounturile de peste 50% sunt inselatoare si cum ne pacalesc retailerii
Intr-o economie atat de greu incercata cum este cazul celei de acum, retailerii fac tot posibilul sa ne convinga sa le calcam pragul, ademenindu-ne cu oferte si discounturi fabuloase. Insa tocmai aceste magazine ar trebui evitate de catre cumparatori.
Mark Ellwood, autorul cartii “Bargain Fever: How to shop in a discounted world” (“Febra chilipirurilor: Cum sa-ti faci cumparaturile intr-o lume a reducerilor”), ii avertizeaza pe clienti sa stea deoparte de reducerile substantiale.
“Daca vedeti un semn cu o reducere de 70% sau mai mult, taiati acel magazin de pe lista locurilor unde va faceti cumparaturile”, spune Ellwood, citat de Business Insider.
“Aceste reduceri indica faptul ca magazinul este prost manageriat sau ca cerea de la bun inceput un pret prea mare pentru produsele vandute. Este un mare semnal de avertizare, iar clientii nu ar trebui sa aiba incredere in retailerii care fac asta”, adauga autorul cartii.
Potrivit acestuia, reducerile normale ar trebui sa se incadreze intre 30% si 50%.
Ellwood mai noteaza faptul ca perceptia oamenilor s-a schimbat de-a lungul timpului. Daca pana acum zece ani americanilor li se parea absurda o reducere de 70% si nu aveau incredere in asemenea oferte, acum le asteapta.
Numarul celor care asteapta sezonul de reduceri pentru a-si cumpara haine, a crescut si el de la 15% la 23% in aceasta perioada. Ellwood sustine insa ca aceste reduceri nu sunt de fapt in interesul cumparatorului.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS